Mempha Till startsidan
33 år. Bosatt i Stockholms Län ID: 65079
Senast inloggad:
[ Info ] [ Bilar ] [ Blogg ] [ Gästbok ] [ Inlägg i forumet ] [ PowerPolare ]

( Du kan inte skriva i denna gästbok eftersom du inte är inloggad )
 Sida 1 av 1  (2 inlägg) PowerUser Gästbok Första sidan (ej tillgänglig)Föregående sida (ej tillgänglig)Nästa sida (ej tillgänglig)Sista sidan (ej tillgänglig)
Inlagd av/datum Text
 hasso
Gå till gästboken
 2014-10-26 13:21
Men behöver inte reläa nej. är ingen skillnad på ljusmodulens utgångar oavsett om du har halogen eller xenonljus.
 hasso
Gå till gästboken
 2014-10-24 11:34
Hej.
Bra att du väljer de stora drivdonen "ballasterna" de brukar fungera OK, De slimmade har en högre startström som Ljusmodulen inte gillar utan den överbelastar skyddstransistorn med blinkande och frånslag. Du har övervakning även på dimljusen så det är konstigt att det inte varnar. Du bör även köpa cancellers för slippa krångel med felaktiga varningar. Relä behövs inte utan du kan använda ordinarie kablage. Notera att systemet även varnar när lamporna inte är aktiva sk cold check vilket återkommer var 10 minut utan cancellers noterade jag på min 540. När jag monterade original xenonextraljus istället för dimljusen så fick jag ha cancellers kvar på ordinarie dimljuskablage för att slippa coldcheckvarningen. Man kan koda bort dimljusen, men det kändes onödigt utgift. Lyckat till /YC
 Sida 1 av 1  (2 inlägg) Första sidan (ej tillgänglig)Föregående sida (ej tillgänglig)Nästa sida (ej tillgänglig)Sista sidan (ej tillgänglig)

© 2020 AutoPower.se