Sida 1 av 5
|
|
---|---|
Vår femtonmiljonte besökare blev Folke från Sölvesborg! Folke är forumguru på bilelektronik, har jobbat i branschen i 35 år, och åker nu oxfordgrön 528iA -00. Inte hans sista BMW enligt Folke: "Känns som det blir en BMW nästa gång också, till stor del beroende på AutoPower kanske... Snacka om beroende ..." /Udo Dirkelsniff | |
Grattis Folke! Du är en stor tillgång när man har elproblem. |
|
Stort grattis Folke! //Palle |
|
Grattis! man har blivit hjälpt av dina inlägg mer än en gång ! MVH Johan K |
|
grattis folke | |
Bara till att Grattulera Folke. Bmw 4 ever and ever.... |
|
Gratulerar :) | |
Grattis mannen!! | |
Länk "Mr Dirkelschniff: Vadå nick, man kan heta folke, jag råkar göra det.Namnsdag om en månad..) FP" Det är idag det. Grattis! :-) /Udo Dirkelsniff |
|
Man tackar allra som ödmjukast. FP |
|
Grattis och tack för den hjälp man har fått. Jag har tjänat många tusenlappar tack vare dina trådar. | |
Då var det dags igen... grattis Folke! /Udo Dirkelsniff Länk |
|
TACK! FP |
|
Hur gör Folke?:) Asken |
|
Bara till att gratulera:) Vh/ Kermit. |
|
hmmm varför fick jag ett mail om att någon skrivit i denna tråd? Har autopower serverns minnes kretsar tagit semester :) | |
ProPro-medlem 23.230 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 HVA M29 1952 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Folke har ju namnsdag idag kanske just därför tråden vaknar till liv igen :) Grattis ///MVH Hasso Länk |
Xtracrispy: Mitt fel... Hej Detta är ett automatiskt mail som du har fått i samband med att vi tvingats ta bort ett inlägg som du gjort i AutoPower Forum. Ditt inlägg gjordes 2006-07-14 09:04 i en diskussion med rubriken: ------------------------------------------------------ | Grattis Folke! ------------------------------------------------------ Orsaken till att ditt inlägg tagits bort är i grova drag följande punkt(er): - Inlägget har inget med BMW att göra. /Udo Dirkelsniff Länk |
|
Aha!! Så de kan gå, grattis! | |
En får tacke för uppmärksamheten...) FP |
|
blev medlem för 20 dgr sen och vet redan vem du är! grattis.... "When GOD made the 540 he blew in the REMUS trumpet and i became the king of the road" |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.