AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
5.945

Gör ni reklam för bilhandlaren?

Sida 1 av 2
ay
234
aye
Z4 3,0i 2004 (ljusröd)
Jag såg på några nya bilder på en Z4 att den bakre registreringsskylten var försedd med bilhandlarens namn. Hur snyggt är det? Jag kan inte tänka mig att åka runt och göra reklam så där.
Ante25
Reklamen åkte bort mycket fort, helt rent ska det vara

håller med! På min står det "BMW -när du älskar att köra"
Jag gör reklam för någon sida som kallar sig "bmwpower", vad det nu kan vara. =)

Ny bild 16april-
Länk
da
1.977
danielb
I4 M50 -24
Att ha en skylthållare med bilhandlaren är för mig samma sak som att inte ta bort prislappen innan man använder en ny tröja.
Visa användare
35
sveder
523iA -07
Ingen obetald reklam på min bil!!!
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
Gör reklam för BMWCS!!

/ Mvh Ferenc
/// Bavarian Motor Works \\\
Bilhandlaren får mer än gärna ha reklam på min nummerplåt men då brukar jag lägga till, före jag skriver på ett kontrakt, att den reklamen kommer att kosta dig 5000:-/ år avdrages på priset i förskott för de 5 första åren annars blir det ingen affär. Då brukare de bli roliga och skruva sig på stolen och komma med den ena bortförklaringen efter den andra och hips vipps har man lyckats bruta några tusenlappar till (inte 25000). Skylten åker i alla fall så fort jag kliver ur bilen på uppfarten.
Deliq
Min handlare är så trevlig och serviceminded, så jag gör gärna reklam för dom.

Samtidigt är det ju lite kompensation för länsbokstäverna på nummerplåten, om man nu vet var handlaren hör hemma, vill säga... ;-)

M V H // Dennis L.

"Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket"
Siemering: var kan man köpa en sådan skylt?

Själv har jag skaffat neutrala, dvs helsvarta.

/ Joakim

Silverpilen:
Länk
Behöll min reklamskylt eftersom den är snygg och skönt kaxig. "Don´t dream it, drive it" är budskapet.

Normalt sett tar jag per omgående bort skylthållare med reklambudskap.
Visa användare
482
Dmi
850i/6 -91
523iM -00
X3 3.0d -05
2800csa -70
ufo:
Hittas hos din lokala BMW-handlare och kostar om jag inte minns fel runt 40:-

Själv har jag BMW-När du älskar att köra på 530:in och BMWPower på 316:en....

/Fredrik
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Själv har jag en helsvart nummerskylts hållare, enkelt och stilrent. Ska dock införskaffa en Autopower eller BMW CS skylt.

Schnelle fart, Härliche fart. Länk
Ja just det den har jag glömt ta bort, får göra det ikväll. Korkat att ha sånt på bilen. Iofs finns den handlaren 40 mil bort, men ändå, snyggt e d ju inte.
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW Alpina B10-98
BMW 325D-07
BMW 320i Cab-97
BMW CS 2802
Jag har BMWpower.nu på M3:an och då nya bilen levereras ska jag ta bort reklam skylt hållaren och skaffa autopower.se skylt hållare.(fast jag kanske inte får göra det då det inte är en BMW som jag köpt!?)

Mvh Abbe

Länk
Jag har handlarens regskyltshållare på båda bilarna. Z3:an är köpt hos Lunds Bil i Varberg som jag mer än gärna gör reklam för! Dessutom är det praktiskt på så vis att folk som ligger bakom en här i Stockholm tror att man är en lantis och har därmed mer överseende med om man gör något fel i trafiken (jag inbillar mig det iaf :). När man sedan är i Varberg på sommaren (har hus där) så riskerar man inte att bli stämplad som "j-vla nollåtta"! :)

/Masten
Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden
jimcar-9: Menar du på fullt allvar att du har lyckats pruta några tusenlappar p.g.a. en skylthållare. Måste vara världens mest korkade handlare i.s.f.
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Gör också reklam för "www.bmwpower.nu"
ormen
jag behöll skylthållarna som satt på när jag hämtade bilen från Frankfurt, (det är nån MB handlare som sålt bilen till dess förra ägare som jag köpte den av), just för att småreta Mercedesåkare att en gammal E34 sålts hos MB, lite "teasing", men visst, håller med att det inte är så snyggt, dock roligt o retas.... (kan dock feltolkas att man vill åka merca, så det blir nog att elda upp de...)
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Jag har ingen skyltholdare. Det kanske är dumt?

Aldrig i livet om jag skulle reklamere för någon förhandlare. Specielt fult med tlf nr.!
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
På min står det, www.bmw.se
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.