Sida 99 av 195
|
|
---|---|
De e föör kallt för att sparka däck ikväll:-) Kanske nästa gång... /Magnus Min nya: Länk |
|
... o för sent att åka nu :( BMW - Beroende Med Wilja! |
|
Träff i morgon eller? Sugen på att åka in till stora staden en vända. Hoppas bara jag hinner tvätta bilen. Min kära sambo brukar satsa med sin "Hisinge hemslöjd" i lerpölen bredvid min bil, så det blir till att tvätta lerstänk innan jag åker. |
|
Det brukar alltid vara ett gäng som dyker upp! Hoppas på bra uppslutning i kväll |
|
Hejsan, Jag kommer! Lars |
|
Ingen träff denna veckan eller? /Magnus Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
alain |
idag är det 03/14 och det är träff som vanligt på burger king Eriksberg kl 18.30 för dom som inte vet. Jag kommer. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
Jag är på jobbet, så det blir inget ikväll heller.... Har dessutom stensättare som anlägger ny garageinfart därhemma, så E36:an är "inlåst" :-) Har inte kört den på en vecka, nu.... /Magnus Min nya: Länk |
|
Jag kommer som vanligt Inte långt kvar till "ute-träffarna" kan börja nu =) Länk BMW CS #5139 |
|
Hur kunde jag missa detta?? Dålig koll!! Jag som vill visa min nya bil! Kommer "garanterat" om två veckor! Lars Franzén |
|
skåne: ja den vill vi se =) Vi var ett litet gäng idag, trevligt som vanligt, om 2 veckor ses vi igen ! Länk BMW CS #5139 |
|
alain |
*****'' Nu är det onsdag och på fredag är det träff ingen, fan vad tiden går snabb! *******' Skåne! hoppas att man ser dig med din nya pärlan bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
Jag kommer imorgon (om det inte snöar; har bara sommardäck...) Är det Burger King Eriksberg 18:30 som fortfarande gäller? Lars Franzén |
|
Nej nån mer snö får de inte komma, för jag hade tänkt tvätta min bil ikväll! Hoppas vägnarna håller sig torra Japp Eriksberg 18.30 som vanligt, vi ses ! Länk BMW CS #5139 |
|
Jag dyker upp om inget annat dyker upp. Har jag tur så kommer jag med en svensk V8. ;) Har jag otur så blir det tyskt! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
Räkna med mig en stund oxå. Men jag kommer utan BMW. Det får bli MAN eller Neoplan istället. Så jag blir glad om de som kommer först fixar en p-ruta på 14x2,5m. He. He. |
|
Jag kikar nog förbi. Kommer dock inte hinna till 18.30 men kommer förbi senare. | |
Hej, Tack för senast och för era omdömen om bilen ;-{D Och tack även för bussturen, Alain! Vi ses om två veckor (om det inte snörar, JL)! Lars Franzén |
|
PS, Upptäckte att jag var först på sid 100 på tråden;-{)) DS. Lars Franzén |
|
Ett par kylslagna bilder från träffen finns här: Länk Vi ses när värmen kommit :-) /Magnus Min nya: Länk |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.