Sida 93 av 195
|
|
---|---|
alain |
jag behöver inte säga att jag kommer som vanligt . ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
Jag kikar förbi i vanlig ordning! "Vi går på stigen som går till..." |
|
Ska försöka kika förbi idag med... Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
Även jag hade tänkt komma förbi, ska försöka få med mig Mild också. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
Jag dyker upp i 750n BMW CS #5139 |
|
Var och när träffas ni? Om tid/plats inte krockar med annat, dyker jag upp för första gången. Kul att träffa andra smooth-åkare :) |
|
Tid och plats för kommande träffar finns alltid här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Tack Erik! Ska bli kul |
|
Tck för en trevlig träff! Kvällens bilder finns här: Länk Observera att nästa gång träffas vi direkt på Burger King Eriksberg! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Tack för en trevlig med något kylig kväll! På återsende "Vi går på stigen som går till..." |
|
Åkte förbi BK 02:30 men det var ingen där (he he) Har jobbat natt igen... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
Tack Erik för de fina bilderna och ni övriga för en bra träff. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
sorry att jag missade träffen, kunde inte ta mig loss. Nästa träff ligger på schemat. |
|
När är nästa träff? | |
alain |
nästa träff är den 12 october 18.30 på götaplatsen. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
Nej, vi träffas direkt på BURGER KING nästa gång! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Alain, vid förra träffen så kom vi överrrens om att det inte blir några fler träffar på Götaplatsen i år. Nästa träff är 12:e oktober 19.00 Burger King vid Eriksberg Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
Sa vi inte 18.30? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
alain |
ja ok! kanske bättre 18.30 bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
Vilka kommer imorgon? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.