Sida 88 av 195
|
|
---|---|
Okej, tiden rinner ut och J.L gjorde en bra motivering. Vi kör på BK eriksberg 19.00. Sisten som anländer betalar notan =) Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
Typiskt, då kommer jag få betala =) 19.00 på BK är spikat i vilket fall! Jag glider nog upp i M535an om den går igenom bes. Hoppas på vackert väder! Ses i morgon! Jesper H BMW CS #05876A BMW SC #392 |
|
alain |
Hej finn väder i kväll hoppas att det än många som kommer till burger king på Eriksberg kl 19.00. längar efter en utflykt med grillning en lördag, ska vi kunna tänka på det? någon som kan komma med förslag? vi ses i kväll. bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
Ja 8:an ju behöver vädras lite .. och varför inte ta en burgare samtidigt... mao. dyker jag upp till Eriksberg // airborn |
|
Hinner tyvärr inte komma idag. __ Bilblogg: Länk |
|
Trevligt vi hade idag...det var ju länge sedan för mig nu. Nästan ett år sedan tror jag... Nästa gång kommer jag och The Roughrider i min Z3! So long grabs! |
|
Det var roligt att se igen dig Robban med The Roughrider! Jag ska ta en sväng till BMW på måndag o få se vad o om vi kommer överens med nåt. Har kollat på möjliga vägar o undrar om 16-18 mil är inte för mycket? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
alain |
antal mil spelar inget roll det viktigast är att vi har trevlig MVH ((Alain) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
Hur är det med träffarna som var på götaplatsen förra sommaren, är det fortfarande sådana stående träffar och när i sånna fall? MVH Magnus |
|
alain |
samma plats på göta udda veckor, kl 18.30. om götaplatsen är upptagen på något anlägning, träffar vi på burgerking vid Eriksberg center. nu kommer snart en utflykt med grillning som vi hade i fjol. upplysningen kommer på ett nytt tråd. kolla upp då och då. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
vilken dag är det under den udda veckan? | |
De stående träffarna är alltid under en fredag. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
Har nu gjort upp med Autoexperten i Borås om rabatt för BMW fantaster som finns i Göteborg och Borås område. Ni som vill ha tillgång till rabatten måste anmäla sig till mig. Skicka powerpost till mig med följande info: Modell: Regnr: Fullständigt namn: Köp och leverans kommer att koordineras 1gång i veckan och rabatt kommer att beräknas individuellt ;-) Alla frågor är välkomna. |
|
Om det träff nu på fredag kan jag tyvärr inte komma. Är i tyskland och bangar huvudet på Wacken open air. (metalfestival) Next time! |
|
Är på bilsport action meet på fredag/lördag. "Skall byta till Toyo R888 däck på torsdag!!!" Någon som skall upp till Mantorp? |
|
Jag uteblir åxå pga. årets hårdaste festhelg i Skagen.. svårt att slå förra året bedrifter - men visst ska vi försöka :o) / Peter |
|
Nån som kommer i kväll? BMW CS #5139 |
|
Blir det ngt nästa vecka också eller? | |
Nope, nästa vecka är det ingen träff. Träffarna är varannan vecka. Så du är välkommen idag eller om två veckor =). Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
jag sätter mig i bilen inom 10 minuter :D Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 BMW SC #411 |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.