Sida 86 av 195
|
|
---|---|
Japp den 6:e hoppas vi på lite bättre uppslutning på Götaplatsen. De blev dock ett litet gäng som samlades på Burger King efteråt, trevligt som vanligt. Vi ses nästa vecka igen! BMW CS #5139 |
|
Helt ärligt så känns det rätt meningslöst att köra till Götaplatsen eftersom det alltid är problem med p-vakter och dyl och skulle det vara så att vakterna inte dyker upp så kan vi bara vara kvar där i max 30 minuter. Är det inte lika bra att ses på BK direkt? __ Bilblogg: Länk |
|
Vi tar Götaplatsen denna fredagen och så kan vi diskutera vidare hur vi gör när vi är på BK. Så Götaplatsen 18.30 - Alla måste komma =) Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
Är ju, som bekant, numera BMW-lös. Befinner mig dessutom uppe i Norrland, så min närvaro lär det inte bli mycket med... Kanske nästa gång - då i röd cabriolet av / i dessa kretsar / obskyrt märke:-) /Magnus Orsaken till mitt nick:Länk |
|
Hej på er alla. Vi från Jkpg har tagit efter er idé om stående träffar Länk , och vi hoppas att vi oxå får samma uppslutning som ni. Hade varit kul att träffa er, så vi kanske dyker upp på en av era träffar i sommar. Mvh Maria |
|
Det hade varit väldigt kul att ha en gemensam träff, bra initiativ! __ Bilblogg: Länk |
|
Jag får se om jag lyckas släpa mig iväg till träffen på fredag... har ju inte blivit så många för mig iår :( Hoppas det blir mycket folk! /Magnus www.snajdarn.se Länk Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
Micke P: Kul sida du har. Mugge: Håller helt med dig... Värdelöst att åka till G-platsen först för att krångla med irriterade vakter. |
|
Tjena, Är i Göteborg nästa fredag, blir det någon träff då så dyker jag nog upp =). Mvh Kristoffer Bilen =) Länk |
|
Drog upp några bilder ifrån impulsträffen i fredags... Finns att besåka i min blogg Länk Vi syns på fredag! Jesper H BMW CS #05876A BMW SC #392 |
|
Jag håller på att preppa bilen inför Säve nu på lördag. Hoppas jag hinner. Vilka kommer denna vecka? |
|
Jag skall försöka komma, 18:30 Götaplatsen alltså? Sounds great, då kanske man kan fråga någon kunnig E39áre angående vars f*n man kan få tag på sportstolar (för bövelen omöjligt;) Vi ses där iaf, sen drar vi väl oss åt något regnskyddat ställe? DetÄrInteFartenSomDödar,detÄrSmällen EllerSomVi Cowboys Säger,Its not the fart ThatKills ItsTheSmell |
|
Jag kommer dit en liten stund ikväll.. Kommer i mitt nya åk... en -99 Z3M Roadster Estorilblå, helsvart inredning med futtiga 3200 på mätaren! :-) Ja jo, precis som ni tänker, jag är ganska glad, exalterad och allmänt lycklig över att hittat detta exet... en 8 år gammal M-bil som är som ny! :-) :-) /Magnus Länk Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
Står över idag pga jobb, grattis Magnus äntligen diff eller? mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
Jajamen diffbromsen är ett faktum... fan va underbart det är... provar lite då och då att den funkar som den ska ;-) Det var lätt värt pengarna imellan 3.0'an och M'en för att få diffbroms ;) Och dom extra 90 hästarna sitter ju inte heller fel under min livliga högerfot! /Magnus Länk Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
Kul att både gamla och nya ansikten dök upp i regnet ikväll! Här är kvällens bilder: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Åkte dit igår kl. 19:30, och där var ingen.. | |
Kanon, tackar för bilderna Erik. __ Bilblogg: Länk |
|
alain |
tack till alla som var med, trevlig träff även om solen inte var med. tack Mugge för kontrol av mätarställning. tack Erik för fina bilder under regn. vi ses om två veckor. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
Sitter här och småsnyltar på grannens bandbredd då adsl-stationen tydligen var full..:P. Hapsuno: Erikw har någon länk med ständig uppdatering utav tid och datum samt plats... Det är 18:30 på götaplatsen. Kul bild på min e60 huv... Idag ska bilarna tvättas... Trevligt att träffa er allihop. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.