Sida 59 av 195
|
|
---|---|
Är tjejerna snygga så kan de få posera vid min bil =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
Eller I min bil hemma i mitt garage tillsammans med mig :-) Vi kan nog hitta på ett par positioner... eller jag menar poser. |
|
Syftar du på något i stil med "Fredrik och jag"? Skulle hem från jobbet igår kväll (21:30) insåg att jag satt i M3an, var hemma 23:30. Det tar normalt 20 minuter hem. Njöt hela tiden, en M3 ägares vardag. Daniel "när det händer, händer det fort, Autobahn" |
|
Meistern: Du måste mena att du fått problem på vägen, motorn stannat och du fick invänta bärgning? Var det därför det tog så lång tid????? =) Din vardag, min dröm =) Så jag måste mobba dig för att jag e avundsjuk... Men vänta bara... En dag står den där... En kortmilad M5 E28. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
Jag känner igen känslan.. konstigt hur mycket längre tid det kan ta hem bara för att man har en rolig bil. Du ska inte rejsa mot mig på blackrace på fredag förresten? ;-) /Magnus |
|
Nä, jag tar hellre ett race på en kurvig väg än ett "rattås" race. Skall bli intressant att se om du har något fäste i Zan. Den verkar spinna och sladda mycket, är det option månne? Daniel "när det händer, händer det fort, Autobahn" |
|
Jo jag tror det fanns som tillval på Z3'an... verkar som att han som köpte den från början valde max på den punkten :-) Jo men det ska bli kul att se om det går att få nåt fäste... tycker jag borde kunna få rätt okej tider om man jämför med vad jag fick med 2.8'an då denna är 1 sekund snabbare 0-100! /Magnus |
|
Blackrace imorrn kan vi glömma... det är inställt... blir nästa söndag istället. Ses på götaplatsen imorrn iaf... hejsvejs. /Magnus |
|
När ni andra är på träff imorgon, sitter jag i Lübeck och dricker en kall Warsteiner :-) Är det någon som har möjlighet att ta lite bilder, vore det kul om vi kan lägga upp dem på vanliga stället. Maila mig i så fall om detaljerna. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Åh det lät inte helt fel du... tysk öl i tyskland är det absolut bästa! Hälsa det tyska vackra landet från mig! Prost! /Magnus |
|
Det är helt i sin ordning att du dricker en för mig också! Daniel "när det händer, händer det fort, Autobahn" |
|
hur verkar det bli med folk ikväll...vi verkar ha lite otur med vädret ser ju inte alltför ljust ut just nu i alla fall... jag har väl tänkt att försöka komma förbi i alla fall... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 BMW SC #411 |
|
Ja åker la ner en sväng iaf.. e d halv sju som gäller på göta eller ? |
|
Det är bara för att jag ska komma som vädret blir skit....jag kommer inte att tvätta min bil i alla fall.... Bilen som för övrigt gick igenom besiktningen utan anmärkning i morse! =) Helt otroligt om jag får säga det själv. Det bevisar att bilprovningen är en bluffverksamhet! Jag har inte gjort nåt med bilen och åtgärdat något som de klagat på i 3år!! Vad säger man?? Synes halv 7! - Det måste vara tråkigt att tvätta en ful bil...Nån som vet? - Handlar gärna era BMWdiecast1/18! |
|
Kul - då blir det 2 st 635:or ikväll. Min originalvagn och din som, vad jag förstår, inte är i originalskick:-) /Magnus Mitt nya objekt: Länk |
|
hade tänkt att åka dit men bror fyller år å grejer, går aldrig som jag vill men berätta hur de var | |
Det är mycket som är original på min fortfarande. Jag menar man kan modifiera hur mycket som helst men det är ju ju fortfarande en BMW och det är huvudsaken. Folk som däremot överdriver ovanstående kan diskuteras. Jag gör om mina bilar med stil =) e30cabbe:Jag mailar en bild på mina fälgar vi pratade om. - Det måste vara tråkigt att tvätta en ful bil...Nån som vet? - Handlar gärna era BMWdiecast1/18! |
|
@BMW635_Robban Du har mail... Tycker din bil är fet:-) /Magnus Mitt nya objekt: Länk |
|
thanx =) - Det måste vara tråkigt att tvätta en ful bil...Nån som vet? - Handlar gärna era BMWdiecast1/18! |
|
Nu ligger det bilder från träffen 2/6 ute: Länk Vi ses tyvärr inte på fredag:-( är på jobbet fram till 22... /Magnus Mitt nya objekt: Länk |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.