Sida 39 av 195
|
|
---|---|
köp en 2cv eller renault 5 turbo eller en kangoo Daniel -AUTOKONSULT- |
|
Finns kangoo me V8 ;) hehe | |
Hej! Finns det något intresse för en BMW-träff i Göteborg nu i vår eller senare. Jag har inte varit på någon träff så det kulle vara roligt att vara med på en. Finns det någon träff planerad eller ska en ny träff bokas in i kalendern? ((#M-POWER#)) |
|
D blir väl att träffarna sätter igång när bilarna börjar ställas på igen.. Å d e ju en stund kvar.. | |
Intresset finns garanterat, men som miklen sa de blir nog lite senare, följ denna tråden så håller du dig informerad Daniel -AUTOKONSULT- |
|
Fredrik: Du kan vara lugn, det kommer att bli träffar även i år och ev. mer aktiviter. Allt ligger i planeringsstadiet. Vad kör du förresten? Träffarna kommer att dra igång nångång i slutet på mars eller början på april, det hänger en del på vädret. =) Finns det nåt intresse för en inomhus träff på BK eller liknande snabbmatskedja så kan ju en sådan arrangeras innan det blir träffväder. Magnus är också välkommen i sin Renault, (Traffic?) Magnus: Köp Ford. Fiesta eller Sierra. Du gillar ju inte stora bilar så då får du helt enkelt köpa en fiesta, du skulle passa i en sådan. De finns i rätt lyxiga versioner med motorer på 1.4 och taklucka. Helst vit. Anders M. tycker att du borde måla /// M-ränder över huven. P.S Z3 är inget att ha, finns inte ens TV som tillval =) D.S Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
gaspedal, där fick du han, hahaha Daniel -AUTOKONSULT- |
|
Såå, då kommer känslan sakta smygande:-) Min lille svarte tar jag däremot inte ur garaget förrän i maj. Har mina funderingar på att byta ut den mot en E24 635 istället - vi får se... Har i vilket fall som helst lite pyssel med den innan påställning, det är bara en fråga om att hitta tiden till det... Magnus: Det där låter allvarligt... Herr Gaspedal: Roligt att se att du åter kommit till sans! /Magnus Min samling:Länk |
|
Herr Gaspedal Jag övningskör just nu i väntan på att ta körkort i min pappas BMW 850IA 91, och det är varje gång en härlig upplevelse. ((#M-POWER#)) |
|
e30cabbe: 635 är en härlig bil, nästan att man hoppas att du byter Daniel -AUTOKONSULT- |
|
Hmmmm håller med...635 ska det va! =) | |
Tack för ert stöd! Det gäller bara att övertyga en mkt bestämd dam på 6 år att det är bättre med en sommarbil MED tak än en utan. Det är allt en bit kvar dithän - mycket hänger ju på vad en köpare är beredd att ge för cabben vid en försäljning åxå. Vi får som sagt se... /Magnus Min samling:Länk |
|
ja nu börjar man verkligen se fram emot träffarna... skulle de bli nån inomhus träff innan vårvädret visar sig dyker jag givetvis upp.. har nämligen sålt min racerdiesel och skaffat en vinter-E32a! BMW CS #5139 |
|
J,L: var den gröna tuppen förliten för dig, vad gör du med all plats i dina bilar? Daniel -AUTOKONSULT- |
|
hehe "den gröna tuppen" var jag väl helt nöjd med, blev riktigt trevlig med effektbox på slutet! men eftersom jag hade en likadan tidigare tröttnar man lätt.. sedan har jag rätt svårt att hålla mig ifrån gamla E32or... BMW allra snyggaste någsonsin om ni frågar mig.. men planerna på E39 finns kvar.. en Imolaröd 530d M-pkt facelift.. mums!! BMW CS #5139 |
|
Blev jag inlägg nummer 800 nu? Om så försök att slå det. Ser fram emot träffarna men även också som Gaspedal skriver ta det ett steg längre med utökade aktiviteter. Har sålt Skodan till förmån för en E34 Individual sport limusine -94. M3 an kommer nog fram i början av april. Vädret bestämmer som vanligt. Det skulle vara kul att se Magnus i en Renault 5 med hård styling, riktigt hård. Daniel |
|
Jag såg fel och blev 778 suck! Får väl skriva som f-n nu. | |
europa meister: köpte du E34an av pelle/BMWfynd?? BMW CS #5139 |
|
No, jag köpte min kring nyår från Vänersborg. Jag skall lägga ut bilder snart. Men jag vet vilken du menar. Min är också Mica Schwartz, dock med orginal 17" BBs splitt. Mycket snyggt. Tänker fortfarande på våran framfärd i trakterna kring skene med ett leende. Daniel. |
|
ok.. de lät precis som den som pelle hade... hehe ja de var en resa de! hoppas de kommer fler tillfällen till den typen av åkning till våren :) BMW CS #5139 |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.