Sida 37 av 195
|
|
---|---|
Kommer inte denna gång heller - åker till Tyskland med fällt baksäte i E39:an för att bunkra idag på eftermiddan:-))) Hadetgott! /Magnus Min samling:Länk |
|
Ja kommer inte heller ida om inte nåt mirakel sker.. Har bytt skivorna bak men fick fel bromsbelägg så bilen får stå uppallad te nya kommer.. skitkul.. Men man får ju va man betalar för å nu blev d fel.. | |
Är det seriösa träffar varje fredag i gbg? Orkar inte läsa igenom allt;D Var någonstans träffas alla och hur många brukar vara närvarande? // Ronelov ____ E30, E34 eller E36? |
|
alain |
hej Ronelov det stämmer. det är seriösa träffar vi har. vi träffar på Götaplatsen kl 19.00 varanan vecka. med nästa träff vecka 40. men om det är finnt väder, vi gjör sånna bonus träff med nästa träff den 30e september. annars, den 7e october. du är vällkommen om det är så att du vill komma. MVH (( Alain )) ((..varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!!..)) |
enlit SMHI så ska d inte regna på freda men d e ett moln.. å d molnet kommer garanterat parkera på göta.. men men..får hoppas på d bästa.. denna gången är det tredje gången gilt ja tar me kameran å denna gången ska ja nog få ihop nåra bilder som går att se va dom innehåller :P --##Killar me hjärna skrotar bilar me stjärna.. :)##-- |
|
skogis79 |
Hmm. Man kanske skulle åka på en sådan här träff. Har nämligen inte varit på någon bmw träff ännu och Götet ligger ju nära! |
Tror nog jag åker upp till Götaplatsen imorgon, förutsatt att det inte regnar... Jobbar åter igen sent fredagen 7/10, så då blir det definitivt inget:-( Då kan ju Herr "Ronelov" själv beskåda min röda vinterbil han så friskt skambjöd på i våras:-)) /Magnus Min samling:Länk |
|
Får väl se vad man har för sig ikväll... om man kommer dit eller inte.. hmm... |
|
Kommer det nåt folk ikväll om det e vettigt väder eller? Blackrace sen ikväll oxo... /Magnus |
|
Ja dyker nog förmodligen upp iaf.. Får väl se om tjejen planerat nåt för ikväll..:P D vet man aldrig. Ha d gött --##Killar me hjärna skrotar bilar me stjärna.. :)##-- |
|
Det var trevligt i mörkret på Götaplatsen! Vi blev väl en 7-8 bilar till slut - bra jobbat! Vad gäller det vi pratade om ang. navigatorn i våra synnerligen välutrustade bilar, så har både "J.L" och "alain" mail! "Ronelov": Jag hade ju gjort mig till o tvättat pärlan, ju...:-) /Magnus Min samling:Länk |
|
Var det Miklen som tog bilder? Finns de på nätet nånstans? | |
e30cabbe kollade nyss min mail men den var tom...? BMW CS #5139 |
|
Ursäkta min senhet..ska kolla om bilderna blev nåt bra..min kamera har spökat lite på sistone å har inte vart hemma sen i fredags... Tråkigt att d va så mörkt å det gillar inte min kamera :P men ni får hålla te godo Länk --##Killar me hjärna skrotar bilar me stjärna.. :)##-- |
|
Sista träffen på Götaplatsen för i år blir nu på fredag. Senare träffar får vi ta på något fik. Var vi ska flytta ljugarbänken kan vi väl komma fram till nu på fredag? Väl mött Martin Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
Hinner inte komma med M3 an, är i S-holm hela dagen. Dyker dock äntligen upp i min Skoda vid 19:30 tiden så att ni alla kan se hur en riktig bil ser ut. The real deal. MVH Daniel |
|
Är det en BMW träff idag i GBG? Alltså den 7 oktober? /#FREDRIK# |
|
Ja sista träffen ida va ja förstått :) sju på göta.. | |
Miklen: det näst sista kortet i din senaste länk, är det månne en silvrig M coupé du fångat på bild? Kan faktiskt ha varit jag i såfall. Bråttom som vanligt.. ;) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
Hehe inte en aning va ja tog kort på du ;) | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.