Sida 35 av 195
|
|
---|---|
Självklart existerar träffarnna. Nu på fredag kommer en träff börja att existera kl 19:00 på Götaplatsen. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
Kommer det kanske att finnas en stenhårt existerande Fååårrrrrd där då oxo Martin? :-) Lite taskigt mot oss isåfall... kommer ju känna oss helt utklassade! |
|
Det är även en BMW CS WEST träff på lördag. Den börjar klockan 12:00 på Burger King I Kallebäcksbacken. Det där med Fård känns lite läskigt för en timid och tillbakadragen person som mig. Syns på fredag. Daniel |
|
Europa Meister: Vad kommer att hända under BMW CS träffen Daniel www.autokonsult.se |
|
Jag tror man kommer köra bil! :-) Hihi.. jag e så fyndig såhär på morgonkvisten! /Magnus |
|
Iaf nån som vaknat på rätt sida sängen ida då.. :P | |
Köra bil! Nä snarare förenas med sin BMW, på förhoppningsvis torra kurviga vägar. Det blir som vanligt, sparka däck, köra och tidigare har man avslutat träffen med en fika på Stensjöns café eller något åt det hållet. Mina kunskaper är mycket bergränsade, vetgiriga går in på BMW Cs hemsida och letar upp sektion West. Orange/Daniel |
|
Synd att ja ska ner te malmö å plocka skrotdelar då..hade vart kul.. kanske ska va lite försiktig iofs, kör ju på reservdäck tills min fälg e hel igen :( Ha d bra pöjkar --##Killar me hjärna skrotar bilar me stjärna.. :)##-- |
|
Jag kör åt andra hållet från skåne och upp till G-borg eller tåg rättare sagt för att köpa bil. Hinns det med dyker jag kanske upp på träffen. Vad finns mer för BMW kul i Götet denna helg? MVH Topchop |
|
Jag kan tänka mig att åka med på CS-träffen. Men för tillfället har jag tyvärr slut på BMW så om någon vänlig själ har en extra stol? Krav: Den måste vara ledig. =) Topchop: Dåligt med koll på vad som händer i GBG i helgen. Träffen e ju det största som kan hända =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
Ok, hinner kanske inte köpa bilen tills dess bara. Ska tåga upp på Fredag och sova hos vänner, köpa på lördag och sen kanske stanna till Söndag. MVH Topchop |
|
4.609 320i cab -07
520D -17 G30 420D cab - 17 Chevrolet Camaro Z28-82 Ford Thunderbird -64 |
BMW CS-träffen är väl bara till för medlemmar antar jag, men det är ni kanske allihop? BMW CS #5206 |
vid det här laget är väl mer eller mindre dem flesta medlemmar i BMW CS... hoppas bara att det blir kalas väder och att det blir lite goa vägar... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
Ikväll e det träff igen... ser ju ut att kunna bli bra väder!!!! Ses ikväll! (Kanske ska iväg och köpa bil imorgon =) ska ringa honom idag igen) /Magnus |
|
Bra där Magnus. Jag håller Forden till du kommer och hämtar den. Du får den för kompis pris. 20 000:- =) Väl mött ikväll... Detta blir väl årets sista träff utan jackor? Jag tänkte om man skulle hitta nåt ställe man kan sitta på under årets kallare period. Man har ju ett visst behov av ljugarbänk då med antar jag? Nån som vet nåt vettigt ställe? Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
syns ikväll då! Daniel www.autokonsult.se |
|
4.609 320i cab -07
520D -17 G30 420D cab - 17 Chevrolet Camaro Z28-82 Ford Thunderbird -64 |
Normalt är jag inte i stan på Fredagskvällar, men idag är jag det och tänkte besöka träffen, vilken tid är det, och är det Götaplatsen som gäller. BMW CS #5206 |
Hej, Kl19.00 på Götaplatsen Syns ikväll! |
|
Det var ju lite trevligt idag. Jag var dessvärre jävligt trött och verkade nog lite yr haha. HAR BARA LITE SVÅRT ATT FATTA ATT DET BARA RULLAR 17ST BMW I GÖTEBORG;) synes nästa gång..... |
|
alain |
Hejsann 17 bilar var inte så togig, inte många som vet att ALLA som kör BMW är vällkommna till träffen, Igor pratade vi lite om att hyra en lokal där vi kan träffa under vinter och kanske meka lite med sin bil, det skulle vara trevligt med en samordning till detta. Vi kanske kan prata mer djup om detta på nästa träff ty vinter är snart bakom dörren. Jag föreslåg att på avslutning till säsongen, vi skulle kunna gå ut på en restaurang och ätta tillsammans. vi kan prata om det också på nästa träff. alla förslag är vällkommen. Har det så bra till dess. PS: är det finnt väder nästa fredag, kommer jag att vara på götaplatsen kl 19.oo ((..varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!!..)) |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.