Sida 23 av 195
|
|
---|---|
njä det va träff nu förra fredan så det inte nu på freda! utan den 3/6 MVH David |
|
Jag tycker Davids förslag låter strålande. Jag har kört den sträckan flera gånger och det är en rolig väg och vacker natur. BMW CS #5139 |
|
Skulle inte det vara träffar på udda veckor? det är ju v.21 nu :S | |
David Hermansson |
Udda veckor var förra året 2004. Nu gäller jämna vecko tal. Mercedes åker man, Bmw kör man! |
låter kanon, då syns vi 3/6 på götaplatsen. Daniel |
|
Ok Jag är på. |
|
räkna med mig också...min E30 kan behöva en lite "rastning" då...den har stått hela denna veckan och vilat... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
Nja, åker till Kreta en vecka den 3:e, å under tiden får E30:n ny sufflett hos Romlands...så jag står över! Dyker nog inte upp igen förrän i Juli, vi får se... /Magnus Regn är verkligen inte roligt:Länk |
|
Blir det någon paus i Hällingsjö? | |
Det kan vi kanske ha! men det finns ingenstans att äta om man inte vill ha en korv på statiol som bara ligger där! för annars svänger man in precis innan city! höger mot lindome men visst kan vi stanna eller så tar vi det på tex eken centret i kållered! MVH David |
|
Annars så vet jag ett fint ställe där man kan grilla, finns en stor grusparkering och ett jättefint bad och grill ställe vid sjön i Hällingsjö. | |
hade varit skitkul å grilla. Europa Meister: Vad säger BCS om götaplatsen? Daniel |
|
Vit |
nu jag är helt vilse....???? NÄR SKA VI TRÄFFAS ???? den 27/5 eller 3/6 ????????? Är det nån såm kan bestämma egentligen. |
"Vit": Var någonstans har du sett att det är den 27/5 (idag!), som gäller? 3/6 är väl det som gäller, dvs. fredagar under jämna veckor... /Magnus Regn är verkligen inte roligt:Länk |
|
Villken tid träffas vi?? Och dom som vill kan ju alltid åka förbi en sväng idag, tyckar jag bara ser en massa volvisar på göta.. |
|
Vit |
usshhh... slå fel siffra,,, jobig dag : menad 28/5 (idag) eller 3/6? |
alain |
Hej allesmma Förundersökning....Igår körde jag till kålered mot lindome och sen mot Hällingsjö. mycket trevlig. den ända plats som man kan stanna är Hällingsjö först bensinstation för samla ihopp folk och vidare till badplatsen med plats för parkerar. det kan man grilla om man vill. båda om man önskar, toaletter är öppna och rena. vad tycker ni ?????? träffa först naturligvis på Götaplatsen. MVH ((Alain)) ((..varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!!..)) |
Alain: Låter kanon! Vilken badplats menar du då? Den som ligger mot Skene hållet eller den som ligger mot Rävlanda hållet (Gingsjön) ? |
|
alain |
Hej när du kommer till hällingsjö har du bensinstation på vänster. du svänger mot station och kör framåt cirka 1,5 km på vänster sida har du en parkering (svårt att upptäcka) men den finns. tyvär, vet jag inte vad den heter. MVH ((Alain)) ((..varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!!..)) |
Än har jag inte hört något fråm BMW CS West. Men skall innan fredag stöta på igen, Daniel. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.