AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.274.888

Stående AutoPower-träffar i Göteborg (BK Hisingen Eriksberg)!

Sida 20 av 195
alain
Hej

vi kan alltid träffas på baksida på parkering som insamling och åka vidare efteråt tills vi hitta en bättre insamlingsplats.
Det finns några käringar som bor brevid som har ALLTID klaga för oväsen på götaplatsen. när man är rik, man kan få fart på politiker.
passar på att berätta att jag får min nya 750 96a på torsdag, 2 dag kvar. spänande!!!

---
varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!!
32
645
328CIA
330 iAT //M -02
vi skall väl inte samlas på baksidan. vi kör in på götaplatsen via baksidan, annars får vi nog hitta en annan plats.

Daniel
Vi lär nog få hitta en annan plats i fortsättningen - bara för att inte reta Bröderna Grip, alltså...Kom med förslag!
Det är oootroligt trist att några få muppar som inte kan hålla ordning på sin blyfot ska pesta ner tillvaron för oss skötsamma;-);-);-)
Själv lär jag få stå över de tre (3!) kommande träffarna pga div orsaker: 5-årskalas, Charter t. Kreta o 30-årsfest. Vi lär ses den 1 juli nästa gång:-(

/Magnus

Regn är verkligen inte roligt:Länk
Visa användare
4.609
christer silvén
320i cab -07
520D -17 G30
420D cab - 17
Chevrolet Camaro Z28-82
Ford Thunderbird -64
Jag har aldrig varit med på nån träff, men på 70 talet när vi blev bortkörda från götaplatsen åkte vi till parkeringen ovanför Götaplatsen på Viktor Rydbergsgatan, allmänt kallad övre.

BMW CS #5206
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Det gäller att om det behövs hitta ett ställe med samma status om Götaplatsen, vi åker ju till träffarna för att synas också. Folk som inte kör BMW skall ju veta att de valt fel märke. Jag tror inte att det är bilar som har "stört" boende utan motorcycklar. Sådana borde förbjudas.

Daniel om du är intresserad av fjädrarna så ring 0736-889972.

Vi måste alla hjälpas åt att hitta en bra B-plan.

Ha det

Daniel

Nere vid det Maritima Centrum brukade det vara arrangerade träffar på sommarhalvåret nu har dom ju flyttat till planen framför barken Viking. Kan det vara ett alternativ??
Kanske försöka ta kontakt med dom som har han om det.
Jag har för mig att det brukar vara tema på bilmärkena när dom har sina träffar, men en onsdag kanske vi skulle kunna ha. Det brukar vara på onsdagar.

PeterB

Länk
M3
88
M3_odbro
M3-95 Limo 276
320-84
Det är ju volvo (x40) som skulle ha sin träff vid barken viking på Onsdagar i stället för Götaplatsen som e annars smockfull av bilar på onsdagar!

Men men!
Såhär är nog upplägget (iallafall förra året). Varje onsdag bjuder MHRF in någon klubb typ volvo, mini, m.m. att vara "arrangörer". Förra året hade man flyttat tebax till det Maritima Centrum.
Så då krockar ju inte dom träffarna...
Men vi kör ju på fredagar och det borde ju inte krocka med något vad jag vet.
Någon onsdag var bara en liten utsvävning som jag tänkte på.
M3
88
M3_odbro
M3-95 Limo 276
320-84
Lr att vi tar götaplatsen bara att vi kör in nedefrån och ut via den enkelriktade gatan uppåt!

10 min säger dom att man får stå där. Men vi e ju vid våra bilar så vad ska gatubolaget göra!
32
645
328CIA
330 iAT //M -02
ingen ide att jävlas med andra. får nog bli ett annat ställe. vem har hand om götaplatsen. kanske går att ringa gatubolaget

Daniel
Visa användare
81
Foten
325ia coupé -93
Fasen vad typiskt att man inte kan vara där heller allt ska förstöras.....
Ett antal folk kommer från turboperfomanceclub och gamla raggare som är upprörda till götaplatsen 20:00 idag och även samling på fredan 19:00 på bananpiren.

Alla som bryr sig borde komma.
alain
Hej

det är kanske möjligt vid Gustav-Adolfstorg brevid tinghuset. det är ganska stor men vet inte om man kan parkerar utan problemer. Det är en möjlighet .??.

MVH ((ALAIN))

---
varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!!
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Gustav-Adolfs torg låter mycket intressant, då kör man ju bara förbi avenyn och Götaplatsen på väg till våran "rastningsrunda".

MVh

Daniel

Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Hej

annars vi kan kanske träffas i kåhögs gård.??.

MVH ((MAGNUS))
xo
161
xoa
BMW Z3 Roadster 1997
Hm...
Den gamla vägen längs med sjön Aspen från Jonsered till Lerum är kanonfin.

//Hans

Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Är inte den lite ojämn nu för tiden?
Jag menar om man ska köra fort...

/Magnus
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Kör du fort?!

Daniel

Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
näää... inte jag inte ;)
Hastighetsbegränsningar är till för att hållas...

/Magnus
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Gustav Adolf torg låter intressant? Nån som har vägarna förbi nån dag??
Usch för dem som förstör vår vackra miljö med musik från den Bayerska orkestern och gummirök. Eller hur Magnus?? =)

Schnelle fart, Härliche fart.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.