Sida 180 av 195
|
|
---|---|
Dags i kväll igen BMW CS #5139 |
|
alain |
Jeep! bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
Då ses vi! | |
Vi ses i kväll igen! BMW CS #5139 |
|
Dags igen! BMW CS #5139 |
|
Är det något ikväll? Vilket tid? Råkar befinna mig i Göteborg just nu :) |
|
Kl 19.00. Ses där! | |
Kommer inte pga tenta... Mvh NK |
|
Gott! Ses ikväll | |
Kommer inte exakt 19 och stannar inte länge. Kanske inte alls. Kör iaf förbi med en vintersmutsig 525 E61 touring |
|
4.609 320i cab -07
520D -17 G30 420D cab - 17 Chevrolet Camaro Z28-82 Ford Thunderbird -64 |
Det är med andra ord ingen träff imorgon den 25:e, när jag för en gång skull är i Gbg en Fredagskväll. BMW CS #5206 |
Om J.Ls sekreterare inte har någon invändning det så blir det nog extraträff imorgon. Jag planerar att komma iaf. | |
Men imorn måste det ju vara träff, för nästa fredag är alla borta. Då det är Bremen classic och vad jag vet så kommer inte JL kunna komma hem försen sent på natten/lördag nästa vecka då dem åker från Bremen på kvällen... Syns imorn! Mvh NK |
|
Jag kommer imorgon, tror att j.l också kommer imorgon. Smsade med Stephan735i som också kommer imorgon. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
Har också hört att JL ska komma imorn... Vad blir det för bil Herr Gaspedal kör då? Mvh NK |
|
4.609 320i cab -07
520D -17 G30 420D cab - 17 Chevrolet Camaro Z28-82 Ford Thunderbird -64 |
Vad bra, då kommer jag också. Det skulle ev: komma en kille i morgon och titta på min e46 cab som jag har till salu, hoppas inte det krockar bara. BMW CS #5206 |
Då ses vi kväll! BMW CS #5139 |
|
Christer: Be spekulanten komma till träffen. Det har väl gjorts bilaffärer där förr? NK: kommer nog i min E60. Åker både gott och snålt :) Den större frågan är. Vad kommer J.L i som byter ny bil en gång i veckan numera. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
Tänkte mer eftersom du dyker upp, att du har en ny bil som du vill visa upp har hört något om planer på F10 och liknande... Mvh NK |
|
alain |
Tyvärr, idag kan jag inte vara med p.g.a att jag har bilen i garage och vänta en tid till att byta vevhusventilation som gick sönder. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.