Sida 17 av 195
|
|
---|---|
japp det är helt rätt!! | |
alain |
Hej allesamma ingen!! Kommer tillbaka på det förslag som jag skrev förut. träffen på götaplatsen mellan (19 00 --- 19 30) sen, dra vi vidare till nästa plats: röda sten för det mesta, eller en annan aktivitet som vi kan prata om innan. MVH ((Alain)) --- varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!! |
Såå, gubbs... Fredagen närmar sig med stormsteg! Om jag inte bryter benet, får en släng av pest eller nåt annat ohälsosamt lär i alla fall jag befinna mig på Götaplatsen strax före 19.00 den 22:e... Pga sufflettbyte på den svarte E30:n kommer den inte ut förrän tidigast i juni, så jag dyker upp i min E39:a. Mitt "visitkort" kommer att ligga i framrutan:-) Vi ses! /Magnus Regn är verkligen inte roligt:Länk |
|
härligt att höra...jag kommer självklart också får fixa mitt visitkort också imorgon efter den stundande besiktningen...håll tummarna...syns på fredag... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
har ev lite problem att komma, skulle behöva 4 timmar till varje dag för att de skall gå ihop sig, men skall försöka att komma, med visitkort Daniel |
|
Jag kommer förhoppningsvis med "den tjocke" imorgon. Jag ska bara skruva ihop det sista på de nyrenoverade bakbromsarna på 750:n (reservdelarna som kommer idag), sedan blir det påställning. Håller med Alain om att vi åker vidare till Klippan/Röda Sten efter lite tjôt på Götaplatsen, men jag tyckar att vi siktar på avfärd först runt 19.45. Vad säger ni andra? Klippans Konstkafé ligger på Banehagsgatan 15 Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Jag kommer med i morgon! Tycker 19:45 låter bättre. bilen:Länk |
|
Jag ska nog faktiskt sikta på att komma ikväll oxo... hinner nog inte tvätta bilen innan men ni får låta bli att reta mig för det då ;) Om jag lovar att köra minst 10 mil nercabbat under dagen borde jag väl vara förlåten för lite smuts på bilen va? :) /Magnus www.snajdarn.se |
|
Ditt straff: Köra 10mil i sidled och stegra minst 2ggr... =) Schnelle fart, Härliche fart. |
|
Hehe... jag ska göra så gott jag kan... 10 MIL i sidled... *suck* jag som just köpt nya bakdäck... Stegra 2 gånger vet jag inte om jag klarar... räcker det att hoppa med bilen eller nåt? ;) /Magnus www.snajdarn.se |
|
Sådär då har man kommit hem från träffen... konstigt det borde inte ta så lång tid att ta sig hem... jag har ju inte mer än 2 mil till stan =) Kan vara så att det blev en LITEN omväg på vägen hem? KUUUUL var det iaf... Tack alla för en trevlig träff!! Bilder kommer upp på min hemsida sen... jag gör ett inlägg här när bilderna finns uppe. /Magnus www.snajdarn.se |
|
Tack till alla som kom, jätteskoj. Hoppas ni hade lika skoj som jag. Nästa gång så tänkte jag att vi kör lite roliga vägar för att sedan ta en pizza nånstans utanför GBG... Vad sägs? Schnelle fart, Härliche fart. |
|
Tack för en rolig, kylslagen och något rörig sammankomst! Nu när träffen vuxit så jämfört med ifjol (25 bilar i år - 10-12 ifjol) är det väl bara en tidsfråga innan nåt händer vid vår vådliga färd genom allén... Vete f-n om man törs köra "lite roliga vägar" med det här gänget;-) Jag har, i vilket fall som helst, en mapp med 18 bilder på totalt 4,13 Mb från träffen om nån - "snajdarn", kanske? - vill lägga upp på nätet. Hör av er isåfall! Vi ses väl om 2 veckor! /Magnus Regn är verkligen inte roligt:Länk |
|
alain |
Hej alle samma Stor tack till alla som kunde vara med igår. det var trevligt att ser så många bilar och trevlig folk, räcknade upp till 27st (bilar). på något sätt, man längta till nästa omgång. Vi ses den 6 MAJ. MVH ((Alain)) --- varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!! |
Godmorgon! Tack för en mycket trevlig träff med gott tjôt. Ser fram emot nästa och håller med om att det vore kul med olika vägar. Allén vad kan man säga det var så medryckande och trevligt. Ha det Daniel |
|
Det var en trevlig träff igår! bilen:Länk |
|
instämmer helt och hållet...kul att vi växer för varje gång som går...det är skön stämning och gott väder...kan det bli bättre...tack för igår på återseende... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
nya bilder på www.autokonsult.se/bmw, kunde tyvärr inte åka med crusingen så bilderna blev väl inte jätte roliga Daniel |
|
alain |
OBS!!! obs!!! OBS!!! Hej alle samman har vart idag (söndag) på cafeteria som var öppet vid röda sten och frågade när skulle dom öppna sommar tid? och fick svar att det ska öppna från 1a maj i princip. men till nästa gång, förslaget att åka i karavan på en annan plats på små vägar är inte så dom eller. (mot lerum och tag en ficka där) eller ???? MVH ((Alain)) --- varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!! |
Tja! Ang träffen i fredags! Som va mycket lyckad! Z3án som va med som tog alla kort e dom på G? Skulle va ball å ha några minnen! David Avusblå M3 |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.