Sida 13 av 195
|
|
---|---|
önskar också er en trevlig jul och en god fortsättning på året... hoppas vi får lite sköna träffar nästa år också med mer folk och fler bilar...vi håller tummarna...tack för i år... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
Kunde inte sagt det bättre själv:-) Var ute i garaget o torrkörde min svarte lite idag - önska Go Jul å så... Batteriet var en smula hungrigt, så min röda lilla laddare fick acceptera att jobba lite så här dan före dan. Snart e de vår! Frohe Weinachten und ein Gutes Neues Jahr! /Magnus Regn är ju inte så roligt... |
|
Jag får väl önska alla en God fortsättning... Efter nyår så går vi ju mot våren och sommaren igen så tiden kommer säkert att gå fort... M.V.H Martin - Som kan komma till att stå på andra sidan Götaplatsen i vår =) Schnelle fart, Härliche fart. |
|
Ja, God fortsättning. Då var man hemma från jobbet igen, det blev bara tre månader denna gång. Avmönstring i Buenos Aires, dom har något bättre klimat än oss kan man säga. Har inte hunnit skaffa vinter bil, kanske det blir så att sexan får gå i denna så kallade vinter. Hur som helst så kommer jag lagom till att mönstra på igen tills det e dags med första vår träffen, hoppas att ni får det trevligt. Jag dyker upp mot slutet av Juni, om det vill sig väl. Pontus |
|
vet någon när den första träffen är?? ja har aldig vat på någon BMW träff hade vat skit kul o komma :) Toni |
|
Förmodligen när snön är permantent borta och folk plockat fram sina bilar igen :) Mars/April? |
|
perfekt då får man ta en titt ditåt :) Toni |
|
David Hermansson |
Hej Alla !!! Vad tror ni om att dra igång årets 1:a BMW Träff på Götaplatsen den 8 April. I år kör vi träffarna på jämna vecko tal 14,16,18 osv. MVH David Hermansson Mercedes åker man, Bmw kör man! |
Halloj! Jodå, har jag bara plockat ut min lille bil vid det laget, så! :-) Hade liiiiiite vårkänslor idag - gick in i garaget bara för att kolla...Jodå, han stod där jag ställde honom i början på september. Lookin' good! /Magnus Regn är ju inte så roligt... |
|
ja har ingen bmw för tillfället men ska köppa en snart o då kommer ja :) Toni |
|
jag e på. spika ett datum fram över. Daniel |
|
Lite bilder från träffen vid Götaplatsen 16 juli ifjol: Länk /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
Va gôtt det såg ut! Fina bilar, solen skiner, goa gubbar.... Minusgrader o snö går bort!!!! /Magnus Regn är ju inte så roligt... |
|
Hur går det hela till? Parkerar man bara vid götaplatsen och ställer sig och dreglar över varandras bilar, eller åker man nånstans också? Jag och polaren är grymt intresserade! |
|
Vi ses runt 19 uppe vid Götaplatsen o som Hr Hermansson skriver lite högre upp så är det väl typ spikat med den 8/4 - jag kommer i nån av bilarna, tror inte jag tatt fram sommarbilen än vid det laget...den som lever får se! Hur det hela gått till tidigare finns att läsa i tråden - länkar till bilder finns från i alla fall 3 tillfällen. Mycke dreggel blir det:-) /Magnus Regn är ju inte så roligt... |
|
Ligger lite bilder från 2 träffar på min sida... Länk Ser fram emot att få komma ut lite i vårsolen och hiva av taket! /Magnus www.snajdarn.se |
|
Då syns vi vid götaplatsen den 8/4 kl 19. Daniel |
|
Jag kommer... Får se om jag har köpt mig en 540i till dess. Abstinensen är väldigt stor just nu... *suck* Schnelle fart, Härliche fart. |
|
Herr Gaspedal: Du kan ju alltid cykla:-))) Man säljer väl inte innan man hittat nåt annat att åka i, eller?? Du får låna nåt från Bayern av mig...om du är snäll. /Magnus Regn är ju inte så roligt... |
|
tjena gentlemen...gött att säsongen börjar komma...det är jobbigt att inte åka BMW :( jag spikar den 8/4-05 i kalendern...det vill mycket till för att man ska missa detta event... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.