AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.269.780

Stående AutoPower-träffar i Göteborg (BK Hisingen Eriksberg)!

Sida 12 av 195
tyvärr så kommer inte jag på nästa träff,hoppas de inte blir den sista, man vill ju inte missa avslutningen.
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Haha... Herr Gaspedal kan inte köra till träffen!! För han har ingen bil...
Lille Martinponken.... du kan ju inte sälja din BMW!!! Dummer! ;-)
Kommer förbi om jag hinner ikväll, Herr Gaspedal får väl ta cykeln:-)
/Magnus

Regn är ju inte så roligt...
Hinner tyvärr inte med denna gång!!
Ses kanske nästa gång!? Sorry:-(
/Magnus

Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
det var ju ingen övertygande uppslutning...4 st tappra...
frågan är ju om det är värt att fortsätta med det i år med tanke på hur många som kommer på träffarna...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Det är ju så många som ställer av sina bilar så det känns nästan lite menlöst tycker jag...

Jag tror iaf att jag ger upp för iår... så får man ta det till våren istället... inte för att jag ställer av min bil men ändå :)
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Jag har precis sålt bilen....

Schnelle fart, Härliche fart.
Ställer av Zan så snart jag köpt vinterbil/pendlarbil. Dyker upp igen till våren.
David Hermansson
Hej på er!! Jag har varit otroligt kass med att komma till träffarna. Men nu är lill pojken inställd i garage och kommer ut nästa vår. Och då skall jag verkligen skärpa mig och komma på dessa träffar. Det är ju trotts allt jag och Martin och Carl som är grundare till dessa BMW träffar på Götaplatsen.

Mercedes åker man, Bmw kör man!
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
då kan vi väl konstatera att det var den sista träffen sist då...nu verkar ju alla ställa in bilarna för vinterna, dock även jag, ställde den idag...

då får vi hoppas att vi kan slå igenom stort nästa säsong...vi hade ju ett par schysta träffar med lite bilar och sådant gillar vi ju...

BMW CS #5075
al
72
alex!
E30 318iS 16v - Såld
E87 120i M-Sport - Såld
E86 Z4 3.0si Coupe - Såld
F11 520d M-sport
Jag har tänkt på detta mycke,, Visste inte att det var några träffar i gbg! skit också! får väll försöka nästa år, lite extra trevligt att det finns en is med!
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Tänkte ta tillfället i akt och tacka alla deltagare, det har varit en väldigt trevlig säsong, tack vare er. TACK!

Schnelle fart, Härliche fart.
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
får också tacka för en trevlig säsong...hoppas på en minst lika lyckad säsong nästa år...gärna lite mera E30 bilar ;)

BMW CS #5075
tackar oxå för en trevlig säsong. Min favorit träff va den när de va fint väder och vi åkte till klippen, riktigt trevligt och goa bilder i allén :D.

___
låter mer än de går :D
Halloj!
Ja, nu skramlar jag omkring (kassa silentblocks - Jocke på Järnringen, Hjälp!) i min 318 under vintern, min bättre hälft har den goda smaken att använda Touringen.
Cabben sover på pallbockar i sitt varma goa garage, inga projekt i vinter på den, bara en lätt avdammning innan påställning - snart e det april igen=))
Vi ses i vår!
/Magnus

sk
323
skåne
F07 530d GT -10
Herr Gaspedal m.fl.,

Har det dykt upp några fler möjligheter till mekplats för våra bilar i GBG-området?

LF
Ååhh neeeej! Hur kunde jag missa dessa träffar? Skäms på mig! Jag kommer när nästa säsong börjar för er, min börjar när snön faller. Ajaa ni får passa er iaf.

Vi ses i min backspegel! ;-}

Att styla en volvo är som att sminka en gris ;]
de va nån som tipsade om en bmw verkstad i partille, vad var det den hette?

___
IS POWER
låter mer än de går :D
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Raisedfist: Jocke på Järnringen: Länk
Bavaria i Frölunda ska också vara bra.

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Jo
30
JormaS
BMW M3 -97
Jag önskar God Jul och Gott Nytt-BMW År till alla er som var med på våra trevliga möten i Göteborg under våren, sommaren och hösten MVH : Jorma

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.