Sida 110 av 195
|
|
---|---|
alain |
e30cabbe: Var inte rädd, jag tar inte det personligen. ** tack till alla som var med på lördag körning, Tack till organisatör, rejäl med körvar och små vägar, upp och ner, rejäl med bromsningar och accelerationer, underbart, trevligt stämning och till slutet, goda pizzor med rabbaterad pris. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
Hum... missade jag träffen i fredags? | |
när e nästan träff? och vart? | |
**nästa** | |
alain |
Nästa träff är den 19e september på parkering vid burgerking på Eriksberg köptcenter. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
alain |
Nu är det fredag ingen och det är träff ikväll kl 1900 på Eriksberg för dom som inte vet. Väder är med oss också, hoppas att många kommer. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
ja vädret verkar ju helt ok för oss i afton...jag hade väl tänkt att bättra på klimatet lite med att dyka i min gamla kärra idag :) Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
Vi ses i kväll! BMW CS #5139 |
|
Kommer också förbi. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
Kikar förbi, bilvalet är dock ännu oklart =) | |
Jag kommer! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Tackar alla för en trevlig träff, riktigt bra uppslutning på bilar. Philip Sahlsten BMW CS #1812 |
|
Tack för ikväll! Bilder finns här Länk Som vanligt finns det också tid&plats för nästa träff. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
I kväll är de dags igen, vilka dyker upp ? BMW CS #5139 |
|
alain |
Nu är det dags ingen, som vanligt kommer jag! Pierre kommer också MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
jag hade väl tänkt dyka upp :) verkar som vädret är med oss än så länge i alla fall... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
Dags för träff igen! Jag kommer! | |
Jag kommer åxå! Lars Franzén |
|
Herren är med oss även idag, så jag kommer | |
Yippi! jag har en lucka idag! Kommerförbi... 19:00 som vanligt? Hinner inte solen går ner tills dess? |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.