AUTOPOWER » FORUM
[ Ny användare ] [ Ändra användare ] [ Hjälp ]
Sök inlägg ] [ Alla ] [ 100 mest visade ] [ Hetaste 100 ] [ Senaste 100 ]
[ AutoPower ] [ Forum ] [ 3-Serien ]

M-Technic kjolpaket på cab?

Visad 1.271 gånger
Besvara
AutoPower Forum Första sidan (ej tillgänglig)Föregående sida (ej tillgänglig)Nästa sida (ej tillgänglig)Sista sidan (ej tillgänglig)
Inlagd av Fråga
Antal inlägg322st
Postad/Inlagd2003-06-19 21:12
Anmäl hela inlägget/tråden till moderatorAnmäl inlägget
Äger följande bilarÄger följande bilar:
325i Sedan -05
Hejsan!
Jag fundera på att köpa en 320 cab -90. På bilen jag har nu sitter det ett M-technic orginal kjolpaket runt om med dubbelvingen.
Tycker ni det förstör cabben om man sätter på det kjolpaketet? Jag såg nämligen en cabbe som hade dubbelvingen på vilket jag tyckte var ganska snyggt.
Tekniskt sätt är det väl möjligt! Den jag har nu är ju en 86 och jag vet att det skiljer sig mellan det kjolpaketet och det kjolpaketet som kom 88-, då sedanen fick det nya utförandet.
Caben däremot fick ju inte det nya utförandet förräns 91 alltså borde mitt kjolpaket passa? Någon som vet detta?
Dimljusen som sitter orginal på cabben skulle man ju kunna sätta i frontspoilern vilket det finns plats till.
Är det någon som har bild på någon cabbe som har M-technic kjolpaket på?
Jag vill absolut inte styla bilen mer än i såfall ett par fina stilrena fälgar på den!
Sjunker bilen nåt i värde ifall man skulle sätta på det kjolpaketet?
MVH

Jag lägger in det i detta forumet också för det händer inget i stlyling forumet!           IP: ...[.157.94]
Första sidan (ej tillgänglig)Föregående sida (ej tillgänglig)Nästa sida (ej tillgänglig)Sista sidan (ej tillgänglig)
Besvara

Viktigt: Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.

Användarnamn:
Lösenord: Kom ihåg lösenordet.    Glömt bort lösenordet?

Inkludera min användarsignatur

Regler för forumet

© 1997 - 2023 AutoPower.se

PowerBörsen
Senaste 5 BMW

BMW 525 TDSA  -95
Pris: 5.000:-

BMW 324td  -93
Pris: 110.000:-

BMW 745  -03
Pris: 75.000:-

BMW 118d Xdrive  -17