|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har börjat kolla lite på att köpa en gammal M2 Competition men blir inte klok på varför vissa bilar fortfarande har stolarna från vanliga F87 M2. Har ett exempel på en bil som säljs i Sverige här och har sett flera M2C på Mobile.de som också har samma stolar. Nån som vet? Länk | |
| Är inte helt säker men jag tror M-stolarna var extrautrustning. | |
| Okej! Det verkar rimligt när du säger det. Jag trodde att alla M2C hade samma stolar. Ska kolla några byggark när jag får tid. | |
| Var glad för det, dom "gamla" stolarna är klart bekvämare än de nyare som saknar ställbart lårstöd. Jag hade valt dom gamla alla dagar i veckan. Men du kanske bara bryr dig hur dom ser ut? | |
| Nä du blixten. Jag, som många andra, är också intresserad av att stolarna ska vara sköna att sitta i. Har aldrig jämfört stolarna mot varandra, men de sportigare stolarna i M2C brukar vara uppskattade för bättre sidostöd än de i M2 när jag har läst och kollat gamla tester. | |
|
Kollat lite och utrustningskoden för "M Sportstolar fram" är tydligen 712. |
|
|
Jag har koll, Sportstolarna var inte standard i Sverige., som någon nämner är standard stolarna skönare. Sportstolarna i M2C är inte i närheten lika sköna eller fina som dom i M4. När M2C såldes ny i Sverige var den helt naken jämfört med hur den var specad på andra marknader. Bla stolarna, stora bromsrna och kolfiber interiörlisterna saknades i Sverige. Även dom fula Comp fälgarna 788 var tillbehör i Sverige |
|
| Kul med folk som har koll och tack för info! En M2C med de "vanliga" stolarna kanske är rätt då om man vill ha en bil som både är bekväm och kanske lite unik. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.