|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har en e61 520d 2006. Den fick sej ett rådjur på sej och vänster sida är typ mos. Huv och skärm är bucklat bra och strålkastaren och dimljus söndersmulad. Balken eller vad man säger är hel och inget fel på motor eller så. Den har gått 40k. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta då jag behöver en körbar bil. Endast trafikflrsäkrad. Har heller ingen ekonomi då jag är långtidssjukskriven sen ett par år. Blir man inte rik på. Ska man sälja den som den är? Vad är det värt? Har även sommarfälgar style 32 på 18”. Är det nått värde där? Tacksam för hjälp. | |
| Delarna är ju mer värda än den som helhet, men det är såklart mer arbete som krävs från dig att montera av delarna och sedan annonsera respektive del, visa dem, hantera potentiella kunder osv. Men ska du maximera värdet så är det vägen att gå. Men räkna inte med några gigantiska summor i en hyfsat vanlig bil som E61, med 20 år på nacken som dessutom gått 40 000 mil. | |
| Går inte att sälja delar så då jag inte har tillgång till plats. | |
|
Hör vad skrotarna kan tänka sig att betala Fälgarna är bäst att sälja löst |
|
|
Har du möjlighet att transportera den på släp till en köpare? För jag antar den inte är körbar så själva transporten av den blir ju också en kostnad som ska prisas in i dess värde. Jag har väldigt dålig koll på denna marknad men tror inte att det är många tusenlappar du får för den. Som tidigare sagt, skicka inte med sommardäcken, sälj dem separat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.