|
|
|
|---|---|
|
Var påstår era bilar att de har laddats när de inte har laddats där ni är? Min kärra säger då och då att den har laddats i Vänsjö, Sveg trots att den har laddats i mitt garage. Alltid Vänsjö när den inte tror att den står i mitt garage. Jag har 60 mil till Vänsjö... Så var tror era bilar att de laddar när de inte tror att de är hemma? | |
| Bor du i södra sverige? Är ju inte helt ovanligt att ryssen bråkar med GPSen där nere. | |
|
WTF? Aldrig hänt på min elbil iaf. Har du kollat så inte något skevt hänt med din app/profil? Har du fått betala för laddningarna i Sveg? :-D |
|
|
Hehehe, har inte sett någon faktura än så länge ;) Men kanske är roaming då det hamnar på min lokala elräkning... Intressant teori Löwet! Jag bor norr om Göteborg. Dock har jag inga problem med positionerna för mina körningar, för mig avslutas föregående resa (innan laddning) på rätt plats, liksom efterföljande resa. Men på något vis verkar bilen hinna ta sig 60 mil, ladda, och hinna tillbaka däremellan, utan att jag märker det. Och det är alltid i Vänsjö den befinner sig när den smygladdar. En annan person (fått svar fia fb) har liknande problem, men där påverkas (även) resornas start/slutpunkt. Han befinner sig huvudsakligen i Stockholm, men upplever även problemen runt Göteborg och Malmö. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.