AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
268

Golvmattor G30

Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Nån som har nåt tips på gummi mattor till G30 nu när vintern närmar sig? Original var inte billiga men är ju säkerligen i bra kvalité..

Nån som har provat dessa?

Länk

Hej,

Kanske var det på din länkade (och polska?) sajt som jag hittade mattor till vår Toyota LC. Helt ok, även om de är lite ”universal”, dvs gjorda för fler modeller och med några onödiga ursparningar.

Men när jag senare i en tråd tipsade om denna - dvs ”min” sajt - löste TS det istället med begagnade original från skroten. Efter lite ompysslande hade de mattorna blivit ”som nya”.

Kanske en variant för dig också?

//Lennart
Visa användare
3.993
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Jag ingen erfarenhet av gummimattor men har handlat tymattor flera gånger till olika modeller och passformen har varit perfekt alla gånger även kvalite.
Visa användare
3.993
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Dessutom gillar jag inte org gummimattor då formen Länk se bild är ju gjord som kanaler för leda bort smältvatten och det samlas vatten ofta nedre kanten av gummimattan vilket gör golvet blött om man inte är duktig och torkar bort det
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Beställde en uppsättning begagnade original från en skrotad bil, dem har kommit till ombudet idag så blir att hämta ikväll.

Tack för tipset, tänkte inte ens på söka begagnade. 👍

Jo
287
JohanD75
G31 520d M-Sport Touring Xdrive 2019
Blocket är också ett tips.

Jag köpte både mattor till kupén och bagageutrymmet begagnade på annons.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.