|
|
|
|---|---|
|
Hej, ganska dött här numera, var aktiv för några år sen innan det blev en C63 men nu lutar det åt en M5 F90 Comp. två frågor: 1. är det någon som har erfarenhet av kylarvätskaläckage (coolant tank leak) som det pratas mkt både i USA och UK om? Tydligen tanken som ligger ovan motorn som pga värmen gör att vätskan läcker och i värsta fall landar på motordelarna. 2. felkod 213007 - vad är det för typ av fel och hur åtgärdas det? tack, hoppas på många svar och att forumet vaknar till liv igen. Har sökt men ej hittat nåt. | |
|
Hej, Välkommen tillbaka! :) ”Ganska dött här” är en bra öppningsfras, när man vill ha hjälp. En anledning till ”ganska dött här” kan ju vara du själv? ;) Du har sökt, skriver du, och antyder att du inte hittat något. Men när jag söker felkoden, tycker jag att det finns rätt mycket. Den här diskussionen, t ex: Länk //Lennart |
|
| Hej Lennart, jag syftade på om det finns någon i Sverige som har haft dessa två issues. Det finns massor på amerikanska och UK sidor, det är jag medveten om redan. Framförallt punkt nr 1 och isåfall hur/var det har åtgärdats. | |
| Hej Lennart, jag syftade på om det finns någon i Sverige som har haft dessa två issues. Det finns massor på amerikanska och UK sidor, det är jag medveten om redan. Framförallt punkt nr 1 och isåfall hur/var det har åtgärdats. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.