|
|
|
|---|---|
|
Dags för nya icke runflat sommardäck 19” till 440in och tar gärna emot tips. Söker ”premiumdäck” och gärna hyfsat tysta. Kör bara vardagskörning och mest motorväg, om det spelar någon roll. Har just nu bridgestone potenza och provar gärna något nytt. Har continental sportcontact på 5-serien och tycker att dem är väldigt högljudda. | |
| Har Continental sport contact 7 på min e39a och tycker inte dom är speciellt högljudda. Annars är väl pilot sport 5 eller Goodyear Eagle Assymetric bra däck. | |
| Har precis bytt till sport 5 och har GY asymmetric på den andra bilen. Upplever båda lagom tysta och mycket trevlig grepp. Sport 5 lite vassare men inget man märker av på vardags körning . | |
| Jag gillar Michelin och hade valt deras pilot road. | |
|
Var hos däckfirma. tidigare idag och det blev en beställning av goodyear asymmetric 6. Har aldrig kört dem tidigare så det skall bli kul att testa något nytt. |
|
| Det blir kanon. Vad fick du ge? | |
|
Michelin Pilot sport 5 här på en 4 serie , kör Michelin Pilot Alpin mellan Europeiska på vintern , skippat BMW´s Stjärnmärkta tjaffs med! Har du vägarna till Tyskland , jag köpte ny uppsättng där för 800 Euro monterat och klart! |
|
| Hannkok ventus prime4 tycker jag är väldigt tysta. Jag körde Continental premium contact 7 innan och som jag upplevde som väldigt högljudda. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.