|
|
|
|---|---|
|
Pinnen, hållaren till backspegel med läslampor finns den att få tag på? Alltså delen som förbinder inre backspegel med taket. Finns det någon som helst chans att hitta en sådan eller är det totalt kört? ///BMW - Was sonst! | |
|
Ok antar att det är kört. Det råkar inte vara så att någon råkar ha en trasig spegel liggandes med ett helt fäste? ///BMW - Was sonst! |
|
![]() 13.275 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Är det den här pinnen på bilden nedan (där det sticker ut en sladd ifrån) som du tänker på JohanE? Länk Jag funderar om pinnen skiljer sig överhuvudtaget mellan en backspegel med eller utan läslampor? Man tycker att båda borde vara ihåliga inuti och ha möjlighet att dra en enda kabel igenom. Har inte tillgång just nu till min E30 backspegel (utan läslampor) för att se hur det ser ut. Eller det kanske skiljer sig i infästningen mellan pinnen och själva backspegeln? På backspegel utan läslampor vill jag minnas denna infästning är en enkel kulled. Men jag har en känsla att du redan undersökt möjligheten att ta pinnen från en backspegel utan läslampor och kommit fram till att det inte är möjligt (inom rimliga gränser). |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.