|
|
---|---|
Har en e90 325i bytte kardanen nu för att slippa grov vibration vis höga hastigheter det var glapp på den sen däcken är några månader gamla men det vibar lite ändå mikro går ej mjukt kan det vara stöddämparen eller vad kan det vara går ej så bekvämt | |
Bytte du även det kullager som "håller" kardanen mitt under bilen? Vad är det för fabrikat på däcken? | |
Kardanen kom komplett helt bytes den Kardanen var denna Länk Däck var några konstiga som jag köpte på en sån Drop in Däck Nordmax eller något heter dom |
|
Det finns ett stödlager som håller kardanen som sitter ungefär mitt under bilen. Om det är slitet så får man vibrationer. Det ingår inte stödlager om man köper kardan, vad jag vet. Det är ju sannolikt att stödlagret blir slitet om du haft kraftiga vibrationer. | |
Det var glapp i kardan det kommer mest från döcken då däcken ör nya men kan vara stöddämparna som har gått misstänker jag bakom går det ena sidan 3 fingrar ena 4 så ojämnt bak fram tror ja med vilka stöd dämpare är bra märken | |
Du kanske skall lämna bilen till en verkstad istället för att gissa. | |
Vibrationerna är igen bytte däck vibrationer från däcken den går ju inte mjuk på vägen dock minsta lilla gropen | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.