|
|
---|---|
Hej! Håller på att ställa i ordning mitt lilla projekt som tidigare har stått på en gräsmatta bredvid en hästgård, i 10 års tid. Har fått fart på själva drivlinan, men bilen är utrustad med hydraulisk nivåreglering, som läcker duktigt. En stötdämpare är synligt dålig (och ska bytas) men samtliga rör/slangar bakom diffen, är rostiga/dåliga. Jag funderar på att koppla bort hela systemet, men vad jag har kunnat läsa mig till, så stämmer inte topplagringarna bak överens med en "vanlig" e38. Är det någon som har gjort liknande ingrepp? | |
Det är olika fjäderben, topplagringar och fjädrar om jag minns rätt om du planerar att konvertera till vanliga. Kolla i ETK och jämför. Och, rören till nivåregleringen måste "loopas" om du tar bort det. Plugga det inte. Annars måste du byta servopump. Görs enklast undertill vid förardörren. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.