|
|
---|---|
Hej! Min bil är alltså 330e -21. Hifi paket. So far so good. Men i högre fart hör jag inte låga volymer och frekvenser. Extra besvärligt ibland. Har ni provat förbättring? Jag är nyfiken på detta slutsteg att börja med: PP-BMW 1.7RAM UP 8DSP Edition Tacksam för era synpunkter och erfarenheter. Sword | |
Jag kör Match UP 8DSP i min F31, blir klarare ljud och går att spela högre. Vet inte hur det är i G21 men i F31 spelar det med orginal musik i centerhögtalaren, efter bytet blir stereobilden betydligt bättre. Bytte även bashögtalarna under stolarna. Installationen är relativt enkel, men kan tycka att priset för steget är högt till vad man får //Robbowitch |
|
Robbowitch: stort tack för svar! Menar du att du installerade själv? Behövs ingen inställning/ kalibrering av steget? Hälsningar! |
|
ja jag installerade det själv, finns endel videos på youtube hur man gör. Efter montering måste du ladda in en ljudfil beroende vilken bilmodell du har så får du rätt inställningar |
|
Robbowitch. Den där ljudfilen. Hur fick du tag i den. Kan man göra det själv eller måste man in på BMW och göra det? |
|
Ljudfilen laddar du ned från audiotec fishers hemsida Länk Det medföljer med en kabel med slutsteget som du använder när filen laddas in, tror Brl kan hjäpa till med detta annars |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.