|
|
---|---|
Hej, köpte en E91 från 2010 i höstas med navigation men till min förvåning var det CCC navigationen, dock med nya kontrollhjulet. Funderar på en uppgradering till CIC och vet vad som behövs i form av hårdvara (kablage etc). Hade gärna haft en enhet med BT samt telefon, hur vet man det om man letar begagnat på typ eBay? Kan man utläsa det på modellnumren? Och är det svårt att programmera in enheten i bilen efter montering? | |
Konstigt att du har en 2010,men CCC? Nåt som inte stämmer, när är bilen tillverkad? Min 130 E87 är tillverkad juni 2009,uttagen december 2009, och jag har CIC navi professional |
|
Bilen är tillverkad augusti 2009 enligt chassienummer och uttagen september, detta går att verifiera på bland annat strålkastarna som är tillverkade samma månad som bilen. Men har som sagt nya hjulet med alla knappar. Har du telefon och musik via BT på din E87? | |
Endast telefon via BT Länk Länk Länk Länk Länk |
|
Aah ja nog är det skillnad, snyggt, och ni ser ut att ha vår ute :) Ska försök luska ut vad som behövs i form av programmering, har sett en del som uppgraderat. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.