|
|
---|---|
Har köpt på mig en X1 1.8 2016 och funderar på om man kan få navigation till displayen. Givetvis ingick det inte på min bil. Kan man på något sätt som inte kostar skjortan att få till det? tänkte om man kan köpa till något eller köra via telefonen? Tacksam för hjälp från någon smart person//Enslow | |
BMW:s Naviagtion Professional är ganska dålig och jag använder istället Wase via Carplay. Tror det är ganska svårt att få till om bilen inte är konfigurerad från början. | |
Som nämnts..kan du koppla upp mobilen mot skärmen via CarPlay eller Android Auto får du nav där. Mvh |
|
Lär varken finnas CarPlay eller AndroidAuto i en bil ifrån 2016. |
|
Har du kollat här? Länk Där finns en länk, men det finns väldigt många fler tillverkare om det inte finns något i länken som skulle kunna fungera. |
|
Ska3 skrev: Lär varken finnas CarPlay eller AndroidAuto i en bil ifrån 2016. Jag har en bmw tillverkad hösten 2016 årsmodell 2017 och den har CarPlay |
|
Jag har ingen carplay eller androidauto vad jag kan se iaf. När jag kopplar telefonen till bil bluetooth eller sladd så kan jag spela musik och ljud men ingen bild. Trodde man skulle kunna köra någon skärmdelning men det kanske inte gå. Sett någon bytt display både på youtube och länken ovanför och det verkar vara det man måste göra. Stort tack alla för era svar//Enslow |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.