|
|
---|---|
Sommardäcken är sopslut och måste nu ersätta dessa. Har tidigare kört på Michelin pilot på E-39:an med bra erfarenheter. Men vad ska man ha till en F11? 245/30/20 är måtten! Nuvarande s-däck är Hankook men jag tycker dom låter alldeles för högt. Inget budgetskit som linglong och dylikt skräp. Mvh Lasse | |
Hej Köp Good Year Efficientgrip performance 2. Väldigt bra och tysta däck, kort bromssträcka och de senaste ska räcka 50% längre än tidigare däck. Har själv kört på dessa och vart mycket nöjd. |
|
Pirelli Cinturato P7 var tystast i Teknikens Världs sommardäcktest 2024. Tvåa var Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6. | |
Min erfarenhet (F10 med 19"): Michelin tystast GoodYear ytterst lite högljuddare Pirelli bullrar ordentligt. Inte provat andra märken |
|
Det lutar åt Michelin som jag bra erfarenheter av. Köpte nya Goodyear efficientgrip till en e39 och efter två somrar var dom slut. Hjulinställningen var perfekt och jag kanske körde 1000 mil under de två somrar de satt på. Inte så imponerad av gy. | |
Hej, jag gillar Conti Premium Contact 6 på min GT (20") /M |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.