|
|
|
|---|---|
|
Hej gott folk, jag har införskaffat en i3s 2022. Undrar vad det är för lampa för halvljus och helljus. Går i tankarna att se om det finns några lampor som lyser starkare. Får man byta? Mvh NP | |
![]() 13.275 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Nu är SoW'ar inte min starka sida, men för I01 LCI så är det väl LED i strålkastarna. Allt är väl BMW-proprietärt där? För I01 före LCI så kunde väl en del modeller ha endast LED för halvljus och sedan vanlig H7 lampa för helljus och vanlig 21W för blinkers - men detta vill jag minnas ändrades till LED alltihopa för LCI. @np519 : Vad står det om halvljus och helljus (och vilka lampor som passar) i din instruktionsbok? Eller står det som numera som det brukar göra i instruktionsböcker numera om helt vanligt underhåll - exempelvis "vid behov av att förflytta ett eller flera gruskorn ut ur din bil, kontakta din närmaste verkstad". Men jag gissar att "instruktionsboken" ägnar 497 sidor för att förklara infotainmentsystemet och alla appar och molntjänster och saker man inte längre får göra med sin egen bil... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.