|
|
---|---|
Hej har haft en f11 ett tag, sett tecken på att den varit omlackad / med i krock i sitt tidigare liv. Det är ganska svårt att få tag i info hur omfattande skadad den varit. Har noterat att springan / glappet mellan motorhuv och framstöt är ganska brett typ 5 mm kanske lite mer tom. Kan man dra någon slutsats av det i arbetet med att uppskatta hur krockad den varit? Övriga tecken är främst att dörrarna på förarsidan inte är 100 matchande i färg. Det är kanske en luddig fråga som är svår att svara på, men hoppas jag har tur här på autopower. Om man haft otur och köpt en bil som varit lite väl smälld känns det inte som en bil jag vill ha långsiktigt. | |
Motorhuven kan justeras i längsled för att minska gapet: f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1366256 Försäkringsbolag har informationen (om det varit ett försäkringsärende). Annars kanske BMW. Om bilens tidigare brukare är i livet bör väl hen kunna ge dig information? Dörrarna kan bytas ut mot begagnade fabrikslackerade. |
|
Tack för bra svar! Ska försöka lösa det här genom att justera in huven bättre, får läsa på. Jag tror att försäkringsbolagens information om skador är hemlig, de vill inte dela med sig. Tidigare ägaren har jag sökt på men inte fått tag i telefonnummer. Känns positivt att det förmodligen går att fixa iordning den lite bättre framgent. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.