AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

i-Serien
1.092

BMW iX, 40 eller 50?

Sida 2 av 2
Sl
1.137
Slippy
BMW IX 50

Det är ett tillval, men jag tycker inte det fungerar bra i motorvägsfart, ännu värre om du är i "Tyskland". Jo det styr med men bilen blir vinglig, kört mycket på bana med bilar som har motor bak så har en del erfarenhet av hur det borde kännas.
Ve
1.350
Verdi2
BMW i3S -21
Tesla Model S 100D -18
Jo jag vet det. Men är du säker på att du inte bara hade dåliga hjulinställningar?
js
1.848
jsn
i5 m60 -24
Tycker det funkar omärkligt smidigt på i5 :)
16.371
Löwet
Tesla Model 3 LR
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
@Verdi: Låt bli xpeng. Jag vet en logistikhubb för fordonsbranschen där det står en större mängd Xpeng (typ 50st) som är trasiga redan från fabrik och svenska organisationen får inte fram några delar till dem. Om inte ens importören får fram delar till nya bilar - gissa hur kul det blir med tiden...
Ve
1.350
Verdi2
BMW i3S -21
Tesla Model S 100D -18
Det där med delar har inte nämnts i någon FB-grupp men jag gissar att det kan bli så. I vilket fall är det tillräckligt många andra saker som stör. Bara att det är problem med vindrutespolningen är tillräckligt för mig att avstå.

Blir som vanligt. Jag avvaktar kraftfullt. 😄
Sl
1.137
Slippy
BMW IX 50

@Verdi nej hade inne den 2ggr för hjulinställning då jag inte trodde det gjort något 1:a gången, det blev inte bättre. Önskar att jag aldrig hade specat med den, provkörningsbilen hade inte det valet och den var guld.

Både på i5:an och X5:an funkar det bra dock ej på IXn.

Du kan få köpa min billigt när min M3 Touring kommer om några månader. (ej momssmittad) :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.