|
|
---|---|
Jo tjena jag har nog det jobbigaste felet jag varit med om på mina händer och det kanske inte låter så konstigt men låt mig berätta Mina torkare rör sig och ställer sig rakt uppåt när tändningen dras på De rör sig inte heller hela tiden när jag vill utan de kan ibland röra sig men bara lite sen stannar dom och de är väldigt svåra att kontrollera lite som att det skulle vara glapp i spaken och de går aldrig tillbaka till viloläge om man inte timar in det rätt MEN jag har bytt båda reläna jag har bytt hela motorn och jag har bytt ut hela spaken så jag fattar inte vad det kan vara för fel SNÄLLA vad ni än har för proffsig diagnos eller killgissning så uppskattar jag det för jag är helt lost Tack på förhand//Milian | |
Löper mekaniken lätt? Om leder kärvar så kanske inte motorn orkar? "Lycka är att vara nöjd med vad man har - så skaffa tillräckligt" Hagbard Handfaste |
|
Jupp allt mekaniskt fungerar som det ska | |
![]() 936 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Hade liknande problem på e39, torkarmotorn kuggade över och kunde inte dra tillbaka torkararmarna utan manuell hjälp. Om du provar att ge torkarna lite stöd går de runt då? |
Fungerar perfekt på högsta så det är inte fel på något med kuggarna på armarna men jag har köpt en ny torkarmodul som kommer om någon dag får se om det löser något | |
![]() 936 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Lycka till och återkoppla gärna hur det har gått! |
Ja nu har modulen kommit men kan inte hitta vart den ska vara??? Har kollat bakom handskfacket, tomt utrymme Har kollat under fotstödet på förarsidan Har kollat under huven vid säkringarna Någon som vet vart den är? |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.