Sida 3 av 3
|
|
---|---|
Från Sara: Här kommer återkoppling på case: 857134 enligt överenskommelse. Vi har per idag skickat in en dementi i ditt ärende. Samt krediterat 20 % på skadefakturan motsvarande 1950 kr som kommer att återbetalas till dig. Vi har också krediterat en kostnad som ännu inte ska ha nåt dig som avsåg dröjsmålsränta. Jag kan inte svara på vad som exakt har hänt, men det jag uppfattat i detta ärende är att du borde fått testprotokollet strax efter att bilen testats, och det blev felhanterat efter det. —— Sen kom en korrigering av summan. Sara vill inte längre återbetala 1950 som utlovat. Vilken djävla pajas. |
|
Och jo Lövet. Om Sara Jerrari hävdar att hon skickat in en dementi, samtidigt som Intrum hävdar att så inte skett, så är det i högsta grad min angelägenhet. Det är fortfarande mitt företag som fått en betalningsanmärkning. Hur man kan försvara den här pajasen är mer än jag kan begripa. | |
För övrigt så tycker jag inte alls att "någon it-attack i januari" skulle vara ett halvt erkännande att man gjort fel. Jag har för mig att Tieto-Evry hade ett ganska stort it-haveri i januari. Minns att de hade det i början av året och att det var flera företag och myndigheter som drabbades av det. Kanske även BMW-finans. | |
Ja, det är fortfarande stökigt för en del av Tietoevrys kunder. Verkar vara svårt att återställa allt. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.