AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.048

Bara jag som inte förstår blockets nya sökfunktion över bilar?

Visa användare
2.836
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 200 -06

Blocketknarka bilar har jag gjort så länge jag minns, men nu har de ändrat sökfunktionen för att användarvänligheten ska bli bättre. Faktiskt tycker jag de klåpat till det så det står härliga till, krångligare funktion har inte skådats, speciellt inte med hur den var tidigare. Är det bara jag som tycker så?

Länk

MVH
Robert
Tycker precis som du.
bl
2.111
blixten
325i -88
Sedan blocket såldes till norska Schibsted, så har funktionaliteten blivit allt sämre. Det viktiga verkar inte vara kunderna utan schibsteds egen agenda. Det mesta som schibstedt tar hand om verkar efter ett tag bli skräp.
Ve
1.333
Verdi2
BMW i3S -21
Tesla Model S 100D -18
Det nya sökfiltret är väl gjort för att bättre passa pekskärmar skulle jag tippa på. Men jag håller med, på en traditionell PC så är det sämre.
Ma
1.223
Matthias
320dT - 06
Lexus RX400h - 06
klart sämre
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW Alpina B10-98
BMW 325D-07
BMW 320i Cab-97
BMW CS 2802
Fattar mig inte på sökfunktionen i appen!
Sa
449
Sahlin
BMW 530d F11
---Hitta felet nedan---
BMW 335d E91 Såld
BMW 325d E90 Skrot
BMW 523i E39 Såld
MB E430 W210 Såld
BMW 520i E34 Såld
-----MC-----
BMW R1200GS Såld
Sökfunktionen har alltid varit usel på Blocket eftersom frisökning aldrig funkat bra. Bara att jämföra med andra sökmotorer som t.ex. google, men nu har man verkligen fu---t upp det. Ofta tror man att saker ska bli bättre för att det ser "snyggare" ut men ofta blir det sämre p.g.a. att de som designar och programmerar inte är "vanliga" användare. Känner så väl till problemet eftersom jag jobbat inom IT i över 20 år.
Jag är också blocketknarkare på bilavdelningen. Jag brukar bli besviken när Blocket gör ändringar, den här ändringen tar priset, otroligt yxigt och användarovänligt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.