|
|
---|---|
Den stals i Jan i år. och fick idag ett bud av försäkrings bolaget idag som jag avböjde så jag är lite nyfiken vad den anses vara värd då jag inte riktigt har koll. 32000mil m5 spolier fram o bak vit skinn ej sport penta 100+ fälgar va på Gjort/bytt Kylare, termostat, termostathus och alla slangar till. Ny ac kompressor, lufttork, kondensor. Nya fjädrar HR sänk 30/15mm sachs orginal plus alla småbrickor o sådant som hör till. Rostfritt egenbyggt avgassystem. Hjul lager fram. Alla stag i framvagnen mix lehmford/mahle Nya dimljus fram. Gångjärn till tanklock. Kupefläkt Locktightad oljepump.. 3 låg i tråget Motorvärmare ... klistra på värmare till hydraolja funkade rätt ok Generator Ny packning bak på diffen. Plast glid grejona för ellhissarna bak. Tror de är allt ja gjort senaste 4 åren Så vanligt underhåll på en gammal bil Mvh .. på jakt efter ny bil | |
100 - 150 kkr? (Kolla jämförelseobjekt på ex Mobile: Länk |
|
Tackar ska kolla där |
|
Får du 100 skall du nog vara väldigt glad och får du 150 ska du nog tacka din lyckliga stjärna. Vad har du fått för bud från försäkringsbolaget? Om jag får gissa vad du fått för erbjudande så gissar jag på 50? | |
Islandsgrön 540iA, 32 tmil, 13 ägare, privatimport år 2000, senast annonserad för 59 tkr. Värdet är nog däromkring (60-70 tkr), borde inte vara >100 tkr. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.