|
|
|
|---|---|
|
Hej Har en F32/435I med elektriskt fällbar dragkrok. Kroken har stannat i sitt yttersta läge och jag misstänker att det är ett kugghjul som gett upp. Har varit i kontakt med Förenade Bil som vill byta ut hela kroken till en hög kostnad. Vill minnas att jag sett en tråd i detta forumet om ngn som tillverkade kugghjul som reservdel. Någon som känner till ngt om detta o isf var/vem som gör det? Mvh//Lars-Åke | |
|
Hur lyser lampan? Hör du motorn? Om 2015 har släpvagnsläge i menyn, så kolla att inte den är aktiv (då vägrar kroken). Vet inte om det är samma men kanske gniste83 har drev : Länk |
|
|
Lampan blinkar (som den ska, tror jag) och motorn arbetar. Hörs ett ”kuggande” ljud när motorn arbetar. |
|
|
|
|
|
Hej o tack för återkopplingarna. Jag har beställt en drevsats av Okzam International i Tyskland. Spännande att se när grejorna kommer hur det funkar. Tack för ert engagemang och hjälp b Mvh//Lars-Åke |
|
| Beställde samma kit från tyskland och fick det monterat förra veckan. Allt gick bra. Montering låg på 5500 och kitet runt 1400, betydligt bättre än 17k + jobb (X3 F25) | |
|
Bra att det fungerade. Har lev besked till måndag/tisdag nästa vecka. Kan tycka det är märkligt att inte ÅF kan erbjuda detta. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.