Sida 2 av 3
|
|
---|---|
X5 50e, får man fråga ungefär vilken rabatt du fick? Företagsköp? | |
Jag fick 73000 i rabatt | |
Jag köper privat | |
Okej, tack för svar. Vad motsvarar det i procent? Var det någon diskussion med säljaren att om du väljer den här utrustningen så blir leveranstiden längre? |
|
Ungefär 6% skulle jag tro på en "normalt" utrustad X5 50e kring 1.250 tkr? /Anders |
|
Den gick på 1420000 tog all utrustning | |
Inget snack om att det tar längre tid.har fått win nr och att den är i produktions kö | |
Efter lång väntan börjar det närma sig leverans för min X5 50e! Bilen blev förregistrerad i förra veckan. Är det någon som har koll på hur lång tid det brukar ta från förregistrering till att den anländer Stockholm/leverans till kund? Tack! |
|
Min kommer v49 | |
Ok, har du koll på när din förregistrerades? Och/eller var i leveranskedjan den befinner sig? Min ÅF har sagt att jag kan förvänta mig leverans någon gång under v48-v50. För några månader sen var uppskattad leverans v43, och sen har det successivt skjutits fram. Så jag vågar inte lägga alltför mkt vikt vid ÅFs uppskattning. Å andra sidan blir ju leveranstiden lättare att uppskatta ju mer den närmar sig... |
|
Vet inte om något annat än att det blir v49.dom kanske kommer på samma leverans | |
Ja, mycket möjligt att de kommer på samma. Om du har fått VIN el. regnr. på bilen så kan du enkelt få fram när den förregistrerades. Det vore väldigt intressant att veta (om du orkar kolla). Skriv in VIN el. regnr på biluppgifter.se så får du fram en massa info. |
|
Verkar som det inte fungerar med win nr | |
Synd. Det funkade för mig och jag använde VIN. Att det inte funkar för dig borde i så fall betyda att du ännu inte fått nåt regnr. Testa igen i nästa vecka så kanske det funkar bättre 👍 |
|
Har du fått bilen Pandar |
|
Yes, fick den äntligen i förra veckan! Är så jäkla nöjd och konstaterar att det är den bästa bilen jag haft! Dock är det strul med uppkopplingen mellan bil och iphone så det är jag mindra nöjd med. Hoppas dock få ordning på det. Du då? |
|
Nej den står tydligen klar i USA men det är framflyttat till v3. Kul att du är nöjd 👌 |
|
Aj då. Trist att det drar ut på tiden för dig. Be din handlare om chassinr. (VIN) så kan du följa den lite sen från det att den fått reg.nr. (reg.nr brukar tilldelas när den anländer hamnen i Tyskland). Lycka till! |
|
Har fått win nr så den är väl på gång |
|
Har fått reg nr nu får se hur länge det tar nu |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.