AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.192

M140 manuell pris?

Hej.

Vad säger vi om den här?
Ligger den "rätt" i pris?

Rasar dom här i pris likt börsen?

Länk
Visa användare
8.456
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Jag tror inte den kommer säljas för det där priset.

Min M235i -16 gick tidigare i år för 260', med 9000 mil. Den där har mindre utrustning men är 2 år nyare och har gått lägre mil. Men mycket har hänt sedan i april då jag sålde. Redan då var intresset inte superstort, speciellt inte från privatpersoner.

Jag tror mer på en nivå kring 290-320' utan att för den delen vara expert på modellens pris.
Modellen är ovanlig och tilltalar mig men med tanke på läget nu
tror jag många bilar kommer tappa i pris
ma
67
madzone
Toyota GR Yaris -21
Audi A5 Sportback 45 TFSI -21
Jag har en M140, förvisso med automat men annars ganska lik. 8200 mil. Kollade med Riddermark och de köper den för 310'. Tror de kommer stå sig relativt bra över tid.

Hittar inget jag vill ha istället just nu så behåller min. Otroligt mycket bil för pengarna.
Ve
1.352
Verdi2
BMW i3S -21
Tesla Model S 100D -18
Hade det varit en snygg kaross så hade den väl kunnat attrahera vissa som entusiastbil. Antalet som vill köra manuell bruksbil krymper för varje år.

Riddermark skulle nog sälja den med automat för ca 350'. Men då köper du av en stor firma med visst förtroendekapital. Att köpa av privatperson är nåt helt annat. Tror inte man ska betala mer än ca 300' för den manuella.
Såld. Inte till mig dock
Visa användare
8.456
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Vad var regnr? Ska vi gissa att säljaren blev kontaktad av firma och den såldes 30-40' under utgångspris och snart är den ute för samma igen?
Kommer inte ihåg men finns inte många manuella M140
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.