|
|
---|---|
Le 352 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå 118 D -08 320 D touring -13 Mineral Vit |
Jag brukar handla hos Trodo och ibland från Autodoc (har dock försökt undvika detta ställe då dom gärna byter ut till annat fabrikat än vad du beställt….). Hittade nu Aero Motors OÜ som har klart bättre priser än både Trodo och Autodoc. Är det någon som brukar köpa hos Aero Motors OÜ? Erfarenheter hur det brukar fungera? Tack på förhand! |
Länk till hemsida Länk |
Bra priser helt klart. Vore intressant att höra lite erfarenheter från denna aktör. | |
Har nu gjort en liten beställning, så man får väl se om det kommer något….. Återkopplar när jag hör något mer. |
Jag fick delar igår, tog sex dagar. Topplagringar (sachs) till stötdämpare och styrleder (FAG) till en audi. -Inget att klaga på. | |
Jag har handlat av Aeromotors tre gånger den senaste månaden. Sachs framfjädrar, Bosch batteri och Shell helix LL01 motorolja samt lite annat smått. Allt har fungerat korrekt och kommit tidigare än det som angivits i beställningen. Alla varor har varit som utlovat men till helt andra priser (ibland långt över halva priset) än vad t ex Mekonomen eller Schmiedmann tar för exakt samma artikel. |
|
Om inte LeMans Blå hört något på 3 veckor verkar firman inte vara någon höjdare....;) | |
Beställde delar 18/4 på kvällen och det kom igår (26/4) så helt klart ok 👍. Allt var som det skulle och bäst paketerat jämfört med tidigare leveranser av bildelar från utlandet, så blir säkert fler ggr handlat därifrån. /Kent |
|
Sorry för sent återkopplande. Har lagt 2 beställningar vid det här laget. Den första vart det något problem med betalningen, så det tog en vecka innan detta löste sig. Så jag drog iväg ytterligare en beställning som fungerade som förväntat. Så jag har inget att klaga på. Kommer att handla igen. |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.