|
|
---|---|
Hej! Jag läser runt på olika forum och lägger märke till att det är allt fler som får turboras eller till och med motorras pga sliten vevhusventil som kostar ett par hundralappar att byta ut. Detta händer främst på de tidigare b58 modellerna efter 7k+ mil. Är det här något som auktoriserade verkstäder byter ut vid oljebyte eller är det något man själv får ta tag i? | |
Hej, Detta är inget som auktoriserade firmor sysslar med. BMW säljer inte ens detta membran separat, utan tycker att hela ventilkåpan skall bytas. Ebay, (från Östeuropa) är nog bästa källan fortfarande... |
|
Men..har man inget lärt sedan N53-spisen?? /Anders |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.