|
|
---|---|
Transocean |
B4 tvårörs, B6 med enrörs-teknik. Bägge med standardlänge. Vill inte sänka och körningen är 4000 + mil året, 95 % motorväg med en del rätt aggressiv körning 200 + km/h fullgas i kurvor på en stark trafikerad Autobahn med många omkörningar, filbyten, gupp och dålig vägunderlag (A2 i NRW). Haft B4 på mina andra bilar och varit jätteförnöjd, undrar nu vad B6 kan B4 inte kan? Prismässigt är det ju så att B6 är nästan dubbelt så dyra. Är det nån vits att montera B6:or när man vill fortsätta med standardchassi? |
Har du blivit något klokare avseende dämparna sedan inlägget skrevs? Har själv "problem" med högfartsväghållning i hastigheter 210+ sannolikt pga undermåliga standarddämpare. Vill inte heller sänka bilen som chassikit ofta medför. | |
Monterade B4 känns något mjuka så vid nästa byte blir det B6. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.