Sida 1 av 3
|
|
---|---|
Sugen på en fin M3 BMW M3 E46 manuell , vem har till salu? Ingen Cab, ingen Silver och absolut ingen SMG låda. | |
Jag är intresserad av dom silver, om någon vill byta mot min Z4M Coupe. Mvh Micke |
|
Hitta en fin som du kan tänka dig och foliera. |
|
We 1.900 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Att foliera en hel bil är inte direkt gratis, inte blir det lika fint som en lack heller och repas mycket lättare. Bortkastade pengar om man är pedant. |
Skyddar original-lacken och man får den färgen man vill ha:) Kostnaden är väl inget i sammanhanget när man ändå tänker betala upp till 100k för mycket för vad bilen egentligen är värd;;)) Jonuzi@ Vad är budgeten? EB |
|
Tjena! Har läst era inlägg om folie bla, men är man petig som mig så funkar det inte :) Min budget? Ja vad ska man säga, personligen tycker jag dom ska ligga på max 200´för en fin. Men det är ju klart att som köpare vill gärna ha den till inga pengar. Har haft en del M3, M5 och M6 genom tiderna och jag blir inte riktigt klok på vad som händer med priserna. Dom hade sin dipp för några år sedan och låg på 140-170´men nu har dom skenat iväg för mycket. Mitt tak ligger nog runt 240 000 skulle jag säga fastän det tar verkligen emot, men är det en riktigt fin M3:a så hade jag kunnat ge det. Då tycker jag att det är ganska generöst :) Sen är det säkert andra som tycker jag värderar dom i alldeles för lite (antagligen dom som äger en M3) |
|
Tycker dom finaste verkar ligga runt 300k, sen om dom får det vet jag inte. | |
Länk | |
Den är fin, faktiskt ägt just den bilen 2009 :) Men vi är en bit ifrån varandra..... Hade den rullat 7-8000Mil så hade det varit lite lättare |
|
Håller med dig där Jonuzi. 7-8000 mil, då är närmare 300k ok pris för en sådan bil. |
|
Länk Låga mil men dåligt med info? |
|
Den är silver :) Men tack iaf | |
Här har du din pärla Jonuzi@ ::)) Länk EB |
|
Haha, ja den ser verkligen solid ut 😂 |
|
Svårt att hantera humorn när företaget heter Safety Cars och har en webbsida utan https. |
|
Så där ja, det blev en M3 Sv Såld 2002 Solid svart med SMG som måste byggas om till manuell :) | |
Hur många mil? Bygger du om den själv? |
|
Precis slagit om till 11000Mil. Tänkte göra jobbet själv förutom dela lådan och borra i den. | |
Grattis till köpet! | |
Tack :) | |
Letar också efter en M3 E46 helst med manuella lådan men SMG kan eventuellt fungera. Hör av er! | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.