|
|
---|---|
Jag har problem med BT i min F31. Det har hittills funkat kanon, men i helgen när barnen ville koppla upp sin ena telefon så sket det sig. Jag hade ju BT igång så min mobil anslöt sig direkt, slog av BT i mobilen och vips så kopplade flickvännens upp sig. Jahå, av med BT där med. Max 4 enheter kan man parkoppla och alla positioner var upptagna så jag tog bort en i listan och försökte få till en ny koppling. Fann BMW-BT och valde ansluta sig från mobilen (Huawei). på iDrive valde jag kod som matades in i mobilen, men den vägrade ansluta sig och iDrive kopplade ned till slut. Provade ett antal gånger och försökte sedan med en annan mobil (iPhone), samma problem där. Gick in och kollade vilka enheter som finns, inga, listan är tömd...ok..försöker igen utan att lyckas. Har startat om både bil och av/på med BT ett par ggr med samma problem. MEN...det skumma är att det numera inte finns något mobil i listan men trots allt så kopplar min mobil upp sig och jag kan ringa spela musik. Jag har troligtvis standardutförandet av iDrive dessutom, men finns det någon slags reset av iDrive? | |
Löst! En telefon med smiley i telefonnamnet ställer till och gör att inga andra telefoner heller fungerar. hittade detta Länk |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.