AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

4-Serien
5.524

440 värd att behålla?

Sida 3 av 3
DL
1.813
DLC
G21 M340i -21
428, i min värld så tycker jag du gör rätt som behåller 440:in! Kommer inte rulla mycket som andrabil och du kan hålla den fin under mycket lång tid framöver! Bättre du tröskar mil med en 320d el liknande.
42
785
428
Företaget äger min bil😬😬😬😬
Pelle och DLC. Tack igen för tips Och jag tror att jag behåller den iaf för nu. Som Pelle skriver det är väldigt svårt/att hitta något liknande för samma pengar. Dessutom köpte jag min splitter ny och kommer nog i framtiden helt enkelt inte ha råd (inom förnuftiga gränser) att köpa något liknande.

nusnas Nej jag har inte provat någon C8. Däremot har jag varit i USA frekvent genom jobbet och skulle teoretisk haft möjlighet. Vidare fdi min är trimmad.

Sen behagade min wifi att lägga av mitt i skrivandet så det blev bara jag har. Resten av meningen inklusive inte kom inte med. :. )
42
785
428
Företaget äger min bil😬😬😬😬
@DLC . När får du din?
Och grattis igen du kommer att bli supernöjd. Som Pelle skrev drivlinan är riktigt riktigt bra och den går att fixa till ytterligare om man nu är lagd åt det hållet. ; )
Visa användare
23
HenkeEdge
F32 440i XDrive MPPSK -2018
Får man fråga om 428 har sålt/bytt in sin 440i?

På beskrivningen tidigare låter det som att det skulle kunna vara den jag köpt.
Om det är så, så informerar jag att den är väldigt älskad i sitt nya hem. =)
ni
78
nizzan
520ia sedan e39 -98
Har en 520 E39 1998 som jag tänker behålla. Drar 0.8 på landsväg och är tyst samt härlig komfort!
Kostar i underhåll, men jag vet vad jag har.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.