Sida 2 av 2
|
|
---|---|
Frågar du mig eller? Varför undrar du? | |
Jepp, tänkte bara underlätta lite.. Jag finns i Karlskrona, vi har NMS i flera städer. ///Micke |
|
Skicka länken till NMS | |
Länk ///Micke |
|
NMS Nyköping kunde inte leverera en lovad optimering, 530ix-18, tyvärr... | |
Dafne: Varför, vad hände? ///Micke |
|
Mjukvaran gick inte in sas, killarna höll på ett bra tag, detta var förra sommaren -23. | |
@Micke Vet du om optimering av G31/530i xdrive finns tillgänglig nu? Mvh Marcus |
|
Välj någon optimeringsfirma som gör egna filer, som loggar och kollar värden (gärna någon som kan visa upp det och inte bra prata) - Välj INGEN. franchise med många aktörer runt om i landet som lägger in färdiga filer utan någon som helst kunskap on hur man loggar eller felsöker en bil. Kolla in www.autotuninglkpg.se/ www.bmwretrofitsverige.com Eftermontering | Kodning | Optimering | el och mekaniska reparationer |
|
Inte så mkt extra effekt, vad kostar ett steg 1 ca? | |
Bmwretrofitsverige: Lustigt att du avråder från firmor som "lägger in färdiga filer" och sedan rekommenderar just en sådan. Varför skulle man själv ha utvecklat filer till märken och modeller som aldrig ens funnits i Sverige? Varför skulle dessa vara annorlunda än många andra? MVH Christofer |
|
Crille82 hoppas du inte känner dig träffad men det finns ingen som gör helt egna filer från grunden utan man har "mallar" etc som man använder som man sedan optimerar bilen utifrån vad man har för loggar före och efter. MÅNGA firmor skriver in filer bara sådär utan att ens felsöka innan eller logga värden, många filer stänger dessutom av många felkoder eller sensorer för att utvinna mer effekt för stunden tills något rasar eller att bilen beter sig helt konstigt. Autotuning som jag rekomnderar påstår inte att dom kan optimera alla bilar, det finns ingen som kan optimera alla slags bilar, det sitter olika styrdon i bilarna, olika märken samt modeller och dessutom olika motorer som man måste förstå sig på. www.bmwretrofitsverige.com Eftermontering | Kodning | Optimering | el och mekaniska reparationer |
|
Nej jag känner mig inte träffad, vad som nu menas med det. Du verkar ha registrerat dig på forumet med syftet att marknadsföra dina tjänster och att de skulle vara bättre än andras. MVH Christofer |
|
Lite roligt att autotuninglpkg och bmwretrofitsverige är samma företag... | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.