|
|
---|---|
Jag sonderar alternativ för ny tjänstebil och mest aktuell är X3. "Tjänstebilserbjudandet" för modellen är 418' (inkl. vinterhjul), utöver det tänker jag mig utrustning för c:a 40'. Vad tror ni är en rimlig rabatt jag kan förvänta mig? | |
Har du något ramavtal i botten? Annars är det väl bara att skicka ut offerter till 10 olika återförsäljare och spela ut mot varandra. Ytterligare 10% på utrustningen borde inte vara några problem. | |
Den finns ju nu för privatpersoner för 382 000 inkl. vinterhjul, men då är det med lilla bensinmotorn på 184 hk och lägsta tillbehörsnivån Advanced. | |
Var hittar man detta pris till privatperson? | |
320d Touring Connected finns för 377' på BMWs hemsida: Länk edit: Du får scrolla ner lite, BMWs sajt är oduglig att länka till specifika delar av. |
|
Det var ju en X3:a som var på tal ;-) | |
Minst sagt felläst. Holmgrens kör kampanjer på X3 men det står ju inget om egna priser utan bara månadskostnad: Länk 399' på Bavaria, står inte om det är till företag eller privat dock och inte heller om ramavtal kan tillämpas Länk |
|
Är man med i BMWCS får man rabatt på nybilsköp...kolla rabattsatserna på hemsidan. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
Lutar åt att jag beställer en lagerbil då skatten ökar för bilar som registreras från 1/1-20, därtill slipper jag vänta i 4 månader på leverans. De ingår även vinterhjul på bilar med leverans innan nyår. Fått erbjudande om en X3 20i sophistogrå med xline- och connected-paket + drag, hifi, adaptiva led, apple car play m.m. för 400.000kr, listpris runt 560' utan vinterhjul. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.